Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerintele postului:
- Seriozitate, comunicativitate, adaptabilitate, disponibilitate pentru munca in echipa, abilitati de coordonare
- Cunostinte de limba engleza
- Studii superioare
- Operare PC
- Experienta: minim 2 ani
Responsabilitati:
- Stabileste necesarul de materiale si servicii pentru realizarea planului lunar de livrari.
- Documenteaza necesarul de personal functie de planul de livrari lunar si solicita aprobarea conducerii pentru angajarea de personal corespunzator activitatilor planificate.
- Urmareste respectarea planului de livrari conform buget/forecast aprobat de conducere.
- Asigura exactitatea inregistrarilor (in SAP, fise de magazie) efectuate de catre persoanele aflate in subordinea sa, atat in momentul primirii produselor, cat si a livrarii acestora catre clienti.
- Raspunde de gestionarea locuintelor de serviciu.
- Asigura desfasurarea procesului de verificare a starii tehnice a constructiilor in conformitate cu cerintele legale.
- Coordoneaza activitatea de curatenie din incinta societatii.
- Coordoneaza si supravegheaza activitatea de securitate a locatiei (paza, pompieri).
- Asigura desfasurarea operatiunilor de manevra si de transport feroviar in conformitate cu prevederile legale.
Se ofera:
- Salariu atractiv
- Tichete de masa
- Prime de vacanta, Craciun, Paste, 15 August
- Posibilitatea de a lucra intr-un mediu competitiv.