Te invităm alături de noi!
Oferim:
- libertate de decizie – ne încurajăm colegii să vină cu propuneri;
- timp – avem pauze pentru prânz dar și pentru recreere;
- răbdare – organizam training-uri, oferim feedback, ascultăm;
- mentorat – colegii cu experiență sunt dispuși oricând să împărtășească din cunoștințele acumulate.
Pentru a face parte din echipa TRITON este important să:
- îți dorești permanent să te dezvolți, atât profesional cât și personal;
- vrei să lucrezi într-o companie orientată către performanță;
- fii creativ și ambițios;
- fii TU.
Ești de-al nostru dacă:
- ai experiență în management;
- stăpânești tehnicile de vânzări;
- ai studii de specialitate in domeniul tehnic;
- poți gestiona cu ușurință rezolvarea problemelor într-un timp scurt;
- ai experienta in coordonarea unei echipe;
- ai cunostinte solide de utilizare a calculatorului si a pachetului Microsoft Office si permis de conducere – Categoria B.
Într-o zi de lucru obișnuită vei avea ca atribuții:
- Coordonarea activitatii magazinului din punctul de lucru;
- Comercializarea eficienta a produselor;
- Identificarea posibilitatilor de dezvoltare;
- Reprezentarea companiei in relatiile cu clientii.
La TRITON te așteaptă:
- o echipa energică, orientată către rezultat;
- noi provocări în fiecare zi, ținând în felul acesta monotonia la distanță;
- un mediu de lucru plăcut;
- transparență și autenticitate.
Pachet salarial:
- contract de muncă pe durată nedeterminată;
- tichete de masă, prime anuale de sărbători (Paște, Crăciun);
- zile libere plătite pentru evenimente speciale;
- programe și cursuri de dezvoltare personală și profesională;
- program de lucru: L-V 08:00-17:00 (8 h + 1 h pauza de masa)
Așteptăm CV-ul tău!