Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Gestionarea stocurilor
- Coordonarea si gestionarea echipei
- Intocmirea si transmiterea documentelor (contabilitate primara), precum si a rapoartelor periodice
- Gestionarea, prezentarea, expunerea, aranjarea, promovarea şi vanzarea produselor în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei
- Administrarea magazinului si gestionarea resurselor in vederea cresterii vanzarilor
Cerinte:
Cunostinte:
- Cunostinte de operare PC (MS Office)
- Cunostinte de contabilitate primara
- Cunostinte de visual-merchandising
- Cunoasterea limbii engleza constituie avantaj
- Experienta in domeniul retail fashion constituie un avantaj
Abilitati:
- Abilitatea de a coordona, motiva si dezvolta echipa
- Bune abilitati de organizare, planificare si gestionare a resurselor
- Abilitatea de a lucra cu termene limita si de a rezolva probleme
- Bune abilitati de comunicare si flexibilitate in gandire
- Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini in acelasi timp
Oferim Pachet salarial - format din salariu fix, bonusuri din vanzari corelat cu performanata magazinului si tichete de masa.