Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- creeaza o imagine pozitivă a produselor companiei pentru a inregistra o creştere a vânzărilor
- planifică, direcţionează şi coordonează promovarea produselor cu ajutorul tuturor resurselor pe care le are la dispoziție
- invata, cunoaste si promoveaza produsele companiei
- efectueaza cercetari de piaţa pentru dezvoltarea şi promovarea produselor
- concepe şi realizeaza campanii de marketing de succes
- stabilește obiectivele de marketing
- selectează şi aplică cele mai de succes strategii şi tactici de marketing
- stabilește resursele şi formele de promovare
- aplică programele și planurile de marketing
- monitorizează factorii financiari şi tehnologici care afectează oportunitățile de pe piaţă
- planifică şi aplică activităţile şi campaniile de marketing
- planifică şi monitorizează campaniile publicitare şi promoţiile
- comunică cu echipa de dezvoltare
- urmareste si analizeaza datele de utilizare a site-ului web si recomanda imbunatatiri
- revizuiește sau actualizează conținutul sau link-urile paginilor web în timp util, utilizând instrumentele adecvate
- instalează sau configurează software sau hardware pe server-ul web pentru a asigura că structura directoarelor este bine definită, logică și securizată și că fișierele sunt denumite corect
- colaborează cu dezvoltatorii Web pentru a crea și a opera site-uri web interne și externe sau pentru a gestiona proiecte, cum ar fi campaniile de marketing electronic
- elaborează sau pune în aplicare procedurile pentru revizuirea site-ului web în curs
- introduce si editeaza produse pe site,identifica produse compatibile, actualizeaza stocuri pe site-ul companiei
- se asigura ca produsele prezentate sa fie conforme
- face recomandări cu privire la strategia de preţuri
- efectueaza controale efective ale rezultatelor de marketing şi evalueaza reacţiile pe piață
- pregăteste rapoarte despre activităţile de marketing
- se perfecţioneaza în continuu și urmăreste tendinţele din ramura în care activează, dar şi din alte domenii
- sa creeze relaţii de succes cu clienţii, partenerii şi mass-media
- sa viziteze clienţii, sa participe la întâlniri, expoziţii şi prezentări
Cerinte:
- familiarizat cu modul de funcţionare al platformelor sociale (tipuri de postări, algoritmi de afișare, tipuri de audienţe).
- capabil de a genera mesaje în diverse forme (text, foto, video) și pentru diferite tipuri de audienţe.
- abilităţi excelente de organizare atât în activitatea proprie, cât și în colaborarea cu celelalte departamente; dar și abilităţi de cercetare și documentare, de a descoperi o strategie de social media marketing potrivită, în concordanţă cu specificul afacerii. Pe lângă acestea, experienţa în planificare reprezintă un punct forte.
- cunoscător al platformelor online disponibile care ar putea ajuta în eficientizarea activităţii (programare de postări, generare de calendare editoriale, generare de imagini etc).
- un simţ bun pentru evaluarea condiţiilor de pe piaţă şi a nevoilor consumatorilor şi clienţilor
- capacitatea de a lucra în echipă şi de a conduce echipa,
- capacitatea de a delega şi motiva ceilalţi angajaţi,
- creativitate, energie şi entuziasm în conceperea şi implementarea campaniilor,
- incredere în propriile propuneri sau în evaluarea ideilor,
- cunoaşterea limbii engleze
- dorință de perfecţionare continuă.
Beneficii Oferite:
4500 lei net ,bonuri de masa, decont transport metrou sau STB, bonusuri de performanta, prime de Paste, Craciun, zi nastere, an aniversar, etc.
Asiguram transportul de la metrou Pacii. Locatie zona Hornbach/Kika Militari.
Program de lucru: de luni pana vineri de la 7:30 la 16 (cu 30 minute pauza de masa). Sambata, duminica si zilele de sarbatori legale nu se lucreaza.
Detalii la interviu.