Descriere job:
• Participa la planificarea strategica si la stabilirea obiectivelor activitatilor de promovare, precum si a bugetului departamentului;
• Dezvolta strategia de comunicare interna si externa in colaborare cu echipa de management si echipa extinsa a organizatiei;
• Dezvolta si standardizeaza instrumentele necesare comunicarii interne si externe;
• Dezvolta raportul anual, buletinele informative si a altor materiale promotionale ale organizatiei;
• Dezvolta planul de media al organizatiei, bazele de date, organizeaza evenimente media si dezvolta o relatie cu mass media, realizeaza articole de presa;
• Propune si dezvolta ideile creative pentru campaniile de promovare;
• Revizuieste, actualizeaza, modifica si promoveaza continutul site-ului organizatiei, conturilor de social media si a altor platforme on line ale organizatiei;
• Realizeaza campanii de comunicare in jurul evenimente organizationale, stabilind si urmarind atingerea unor obiective care sa contribuie la sustinerea programelor;
• Realizeaza si manageriaza la zi baze de date cu contactele organizatiei: parteneri, aparitiile media, campanii, oferte, publicatii si emisiuni de specialitate, oameni de presa.;
• Redacteaza textele de prezentare si promovare in limba engleza;
• Negociaza, mentine si dezvolta relatiile profesionale cu colaboratorii (agentii de publicitate, trusturi de presa, televiziunile locale si nationale, cu furnizorii de design, de productie publicitara, de media planning&buying, cu organizatorii de evenimente etc.);
• Part Time
Cerinte:
• Absolvent de studii superioare;
• Experienta profesionala de relationare inter-umana (networking, coordonare echipa, prezentare in fata unui public);
• Experienta in comunicare si creare de continut;
• Experienta in organizarea de evenimente;
• Experienţă în utilizarea calculatorului, a soluţiilor on-line şi social media (Word, Excel, Power Point si alte programe de design)
• Abilitatea de a lucra cu mass media/alti parteneri si a dezvolta si consolida astfel de relatii;
• Atentie distributiva, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
* Capacitate dе prioritizare, capacitate dе analiza si sinteza;
• Persoana pro-activa, cu initiativa, dinamica, orientata pe rezultat, cu abilitati organizatorice
• Foarte buna cunostere a limbii engleze (scris si vorbit).
Abilitati: Adobe Photoshop, Microsoft PowerPoint, Facebook Ads, Wordpress