Candidatul ideal,
Cunostinte solide marketing si project management;
- Cunoasterea universului publicitatii;
- Bun cunoscator mediu online si E-commerce;
- Bun cunoscator canale media si instrumente de marketing si comunicare;
- Bun cunoscator al limbii romane (vocabular si modalitati de exprimare, conceptie si redactare) si al limbii engleze;
- Abilitati de a facilita rezolvarea problemelor in cadrul echipei;
- Fire analitica, proactiva, pozitiva, centrata pe rezultate;
- Capacitate de prioritizare a activitatilor si timpului, de respectare a termenelor limita;
- Capacitati cognitive ridicate - inteligenta, capacitate decizionala obiectiva, flexibilitatea gandirii, capacitatea de anticipare a reactiilor, creativitate, atentie catre detalii, analiza si sinteza, capacitate de a lucra sub presiune, perseverenta;
- Abilitati in conducerea, gestionarea si dezvoltarea resurselor umane (planificarea, organizarea si administrarea personalului subordonat, asigurand sprijinul si motivarea corespunzatoare), abilitati in domeniul instruirii, de mediere, obiectivitate si corectitudine, impartialitate in evaluare;
- Capacitati de comunicare si relationare interumana ridicate;
- Pasiune pentru domeniul postului.
Descrierea jobului
Tip oferta: Full time
Nivel studii: superioare, avantaj - marketing;
Specializari, calificari: management, marketing (online, offline); vanzari, e-commerce, comunicare/PR;
Experienta profesionala:
- minim 2 ani pe un post similar;
- obligatoriu: experienta marketing offline si online; media planning, coordonare departament marketing, lucrul cu agentiile de profil, project management;
- constituie avantaj: experienta marketing de produs; cunostinte brand/product management; cunostinte in domeniul foto;
Relatii ierarhice: se subordoneaza Directorului General, coordoneaza echipele din componenta departamentului Marketing
Responsabilitati:
- elaborarea strategiei de marketing in concordanta cu obiectivele strategice stabilite de managementul companiei;
- elaborarea si implementarea campaniilor de marketing (online, offline), in concordanta cu strategia de marketing;
- planificarea si gestionarea eficienta a bugetului alocat;
- realizarea analizei de marketing - studii de piata pe segmentele tinta, studii de marketing pentru implementarea de produse sau servicii noi; monitorizarea concurentei si a pietelor de interes;
- analiza si interpretarea evolutiei legate de campaniile realizate, bugete, costuri, eficienta, feedback pe baza istoricului , actiune in consecinta;
- gestionarea relatiei cu furnizorii actuali de servicii in domeniul marketingului;
- identificarea de noi parteneriate (contactarea, negocierea, stabilirea de noi contracte de furnizare servicii de profil);
- promovarea companiei pe canale media interne si externe;
- monitorizarea imaginii companiei (brand awareness);
- urmarirea obiectivelor de vanzari stabilite de managementul companiei;
- reprezentarea companiei in relaţiile cu tertii;
- coordonarea departamentului de marketing, gestionarea performantelor echipelor din subordine, motivarea etc.;
- controlul operational al activitatilor si actiunilor angajatilor din subordine;
- colaborarea in permanenta cu celelalte departamente ale companiei pentru a asigura coerenta si eficienta strategiilor adoptate.
Beneficii:
- mediu tanar, competitiv
- oferta financiara atractiva, corelata cu performantele
- programe de formare - dezvoltare
Descrierea companiei,
Suntem prima companie din România care a introdus în anul 1999 un sistem nou și inovator în segmentul de afaceri: apă pură de izvor livrată în sistemul water cooler. Avem un parc propriu de pestede watercoolere, cu un design practic și modern. Acoperim 100% din suprafața României cu propriul nostru parc auto (peste 250 de autoturisme). Operăm cu 3 puncte de producție și de îmbuteliere, unul în București și al doilea în Salaj, iar al treilea punct de producție și îmbuteliere este în Timișoara. Calitatea apei noastre este esențială și de aceea folosim unul dintre cele mai performante sisteme de îmbuteliere din Europa, în afara mediului înconjurător și a calitățăm calitatea principalul nostru avantaj competitiv. Datoria noastră este de a oferi produse și servicii de cea mai înaltă calitate si de aceea Cumpana 1993 este membru al WE (Coolers Water Association Europe), asociație internațională cu misiunea de a asigura consumatorului că serviciile de alimentare cu apă din sistemul water cooler respectă cele mai înalte standarde de calitate pentru produse și noastră alege ca parteneri organizații de certificare acreditate, care prin experiență, tradiție și bună reputație oferă credibilitate certificărilor acordate, consolidând astfel încrederea clienților că așteptările lor vor fi îndeplinite fiind că investiția mărcii în calitatea serviciilor și produselor este un proces continuu, Cumpana 1993 a primit în 2018 premiul "2 Stars Superior Taste" în cadrul testelor de calitate efectuate de Institutul Internațional de Taste și Calitate din Bruxelles și este astfel clasificat ca un produs remarcabil - și prin asocierea cu WE, ARDA, Casa Regală a României, Institutul Internațional de Taste și Calitate din Bruxelles, am reușit să dezvoltăm parteneriatele demne de încredere de 25 de ani.