Manager National Marketing, IAȘI

CANDIDATUL IDEAL

Ai 5 sau mai mulți ani experiență în marketing?

Eșticreativ(ă), proactiv(ă) și ai un simț analitic?

Găsești rapid soluții și metode alternative pentru a susține perfomanța?

Îți placesăpropui permanent noi strategii pentru creșterea coșului de cumpărături pe client și a volumului de vânzări?


Atunci esti unbun(ă) coleg(ă)pentuechipa clientului nostru.


BENEFICII

Salariudebază motivant;

PrimedePașteșiCrăciun;

Decont concediu

Telefon și laptop;

Mașină serviciu;

Bonusuri trimestrialedeperformanță;

Contract perioadă nedeterminată / contract colaborare.



Poți fiCANDIDATUL IDEALdacă ai:

  • Studii superioare finalizate în domeniul medicinii veterinare sau economice (specializare Management/ Marketing);

  • Minim 5 ani experiență în domeniul marketingului;

  • Aptitudinile: creativitate, pro-activitate, simț analitic;

  • Constant soluții și metode alternative pentru a susține perfomanța;

  • Permanent noi strategii pentru creșterea coșului de cumpărături pe client și a volumului de vânzări;

  • Cunoștințe solide:

    • de marketing, strategie de piață reprezintă un avantaj;

    • din domeniul financiar: realizarea și gestionarea de bugete constituie un avantaj;

    • de tehnici de comunicare și de negociere;

  • Cunoștințe tehnice:

    • Microsoft Excel;

    • Google Drive;

    • Limba engleză.

  • Experiență acumulată de pe o poziție de manager marketing, constituie un avantaj;

  • Permis de conducere categoria B;



DESCRIEREA JOBULUI (RESPONSABILITĂȚI):

  • Realizarea și implementarea planului general de marketing al companiei;

  • Analiză permanentă a pieței de profil, a concurenței din piață, a prețurilor din piata, a marjelor, a cotelor de piață, discount-uri;

  • Realizarea forcastului anual de vânzări și evaluarea acestuia;

  • Propunerea permanentă, în baza analizelor de mai sus, noi strategii de abordare a pieței, descoperă noi categorii de clienți;

  • Realizarea, implementarea și monitorizarea lunară a campaniilor de lichidare de stocuri nevandabile;

  • Organizarea de evenimente, lansare de produse, etc.;

  • Organizarea și coordonarea companiilor de produse;

  • Supervizarea campaniilor on-line și off-line;

  • Realizarea bazei de date;

  • Traning echipă de vânzare;

  • Calități și aptitudini:

    • Creativitate, imaginație, intuiție;

    • Proactivitate;

    • Capacitate de analiză și sinteză;

    • Abilități de comunicare;

    • Disponibilități relaționare;

    • Capacitate de concentrare;

    • Atenție distribuitivă;

    • Gândire logică, structurată;

    • Flexibilitate în gândire;

    • Echilibru emoțional;

    • Capacitate de decizie;

    • Capacitate de anticipare;

    • Spirit organizatoric și analitic.

  • Atitudini:

    • Simțul datoriei și al responsabilității;

    • Capacitatea de a lucra cu oamenii si a le transmite cunoștințe, informații, abilități;

    • Autocontrol/capacitate de adaptare în situații de stres;

    • Preocupare pentru dezvoltare;

    • Încurajarea / susținerea performanței;

    • Obiectivitate;

    • Implicare; interes, receptivitate;

    • Atașament față de organizație;

    • Determinare /perseverență în atingerea scopurilor.

DESCRIEREA COMPANIEI

Clientul nostru este ocompanie națională cu ocompetență tehnică înaltăcare oferă în pachetul standard de angajare pentru această poziție:

  • Salariudebază motivant;

  • PrimedePașteșiCrăciun;

  • Decont concediu

  • Telefon și laptop;

  • Mașină serviciu;

  • Bonusuri trimestrialedeperformanță;

  • Contract perioadă nedeterminată / contract colaborare.