Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
CANDIDATUL IDEAL
Ai 5 sau mai mulți ani experiență în marketing?
Eșticreativ(ă), proactiv(ă) și ai un simț analitic?
Găsești rapid soluții și metode alternative pentru a susține perfomanța?
Îți placesăpropui permanent noi strategii pentru creșterea coșului de cumpărături pe client și a volumului de vânzări?
Atunci esti unbun(ă) coleg(ă)pentuechipa clientului nostru.
BENEFICII
Salariudebază motivant;
PrimedePașteșiCrăciun;
Decont concediu
Telefon și laptop;
Mașină serviciu;
Bonusuri trimestrialedeperformanță;
Contract perioadă nedeterminată / contract colaborare.
Poți fiCANDIDATUL IDEALdacă ai:
-
Studii superioare finalizate în domeniul medicinii veterinare sau economice (specializare Management/ Marketing);
-
Minim 5 ani experiență în domeniul marketingului;
-
Aptitudinile: creativitate, pro-activitate, simț analitic;
-
Constant soluții și metode alternative pentru a susține perfomanța;
-
Permanent noi strategii pentru creșterea coșului de cumpărături pe client și a volumului de vânzări;
-
Cunoștințe solide:
-
de marketing, strategie de piață reprezintă un avantaj;
-
din domeniul financiar: realizarea și gestionarea de bugete constituie un avantaj;
-
de tehnici de comunicare și de negociere;
-
Cunoștințe tehnice:
-
Microsoft Excel;
-
Google Drive;
-
Limba engleză.
-
Experiență acumulată de pe o poziție de manager marketing, constituie un avantaj;
-
Permis de conducere categoria B;
DESCRIEREA JOBULUI (RESPONSABILITĂȚI):
-
Realizarea și implementarea planului general de marketing al companiei;
-
Analiză permanentă a pieței de profil, a concurenței din piață, a prețurilor din piata, a marjelor, a cotelor de piață, discount-uri;
-
Realizarea forcastului anual de vânzări și evaluarea acestuia;
-
Propunerea permanentă, în baza analizelor de mai sus, noi strategii de abordare a pieței, descoperă noi categorii de clienți;
-
Realizarea, implementarea și monitorizarea lunară a campaniilor de lichidare de stocuri nevandabile;
-
Organizarea de evenimente, lansare de produse, etc.;
-
Organizarea și coordonarea companiilor de produse;
-
Supervizarea campaniilor on-line și off-line;
-
Realizarea bazei de date;
-
Traning echipă de vânzare;
-
Calități și aptitudini:
-
Creativitate, imaginație, intuiție;
-
Proactivitate;
-
Capacitate de analiză și sinteză;
-
Abilități de comunicare;
-
Disponibilități relaționare;
-
Capacitate de concentrare;
-
Atenție distribuitivă;
-
Gândire logică, structurată;
-
Flexibilitate în gândire;
-
Echilibru emoțional;
-
Capacitate de decizie;
-
Capacitate de anticipare;
-
Spirit organizatoric și analitic.
-
Atitudini:
-
Simțul datoriei și al responsabilității;
-
Capacitatea de a lucra cu oamenii si a le transmite cunoștințe, informații, abilități;
-
Autocontrol/capacitate de adaptare în situații de stres;
-
Preocupare pentru dezvoltare;
-
Încurajarea / susținerea performanței;
-
Obiectivitate;
-
Implicare; interes, receptivitate;
-
Atașament față de organizație;
-
Determinare /perseverență în atingerea scopurilor.
DESCRIEREA COMPANIEI
Clientul nostru este ocompanie națională cu ocompetență tehnică înaltăcare oferă în pachetul standard de angajare pentru această poziție: