Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati
• Raspunde de atingerea tuturor indicatorilor de performanta (KPIs) definiti pentru policlinica (financiari, operationali, de resurse umane, de satisfactie a clientilor);
• Raspunde de atinderea obiectivelor financiare ale centrului de cost/profit aflate in coordonare;
• Asigura eficienta operationala a policlinicii/policlinicilor aflate in gestionare (consum, fluxuri de programari, grad incarcare si de utilizare a medicilor din clinica, etc.) ;
• Asigura executia bugetului (P&L) pentru policlinica/policlinicile aflate in gestionare;
• In colaborare cu coordonatorul operational, asigura managementul personalul din policlinica/policlinicile aflate in gestionare – de la solicitarea recrutarii pentru pozitiile vacante, pana la evaluarea si motivarea acestuia;
• Raspunde de asigurarea si imbunatatirea continua a satisfactiei clientilor din policlinica;
• Identifica arii de imbunatatire in modul de operare a policlinicilor administrate si implementeaza planuri de actiune in acest sens (patern de consum, monitorizare reprogramari si abandonuri de programare, utilizare sisteme si programe specifice, etc.).
Candidatul Ideal:
• Experienta profesionala de minim 2 ani intr-o pozitie de coordonare operatiuni sau servicii,
• Bune cunostinte financiare, de coordonare echipa si proces,
• Excelenta in customer service,
• Pregatirea necesara: studii superioare,
Calitati personale:
• Abilitati excelente de conducere si de comunicare;
• Orientarea catre client si rezultate;
• Atitudine corecta si prietenoasa fata de angajati si clienti;
• Flexibilitate, spirit de echipa, spirit organizatoric, dinamism.