Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
                                
                            
                         
                                        
                    
                                            
                            Responsabilitati
 
 • Raspunde de atingerea tuturor indicatorilor de performanta (KPIs) definiti pentru policlinica (financiari, operationali, de resurse umane, de satisfactie a clientilor);
 • Raspunde de atinderea obiectivelor financiare ale centrului de cost/profit aflate in coordonare;
 • Asigura eficienta operationala a policlinicii/policlinicilor aflate in gestionare (consum, fluxuri de programari, grad incarcare si de utilizare a medicilor din clinica, etc.) ;
 • Asigura executia bugetului (P&L) pentru policlinica/policlinicile aflate in gestionare;
 • In colaborare cu coordonatorul operational, asigura managementul personalul din policlinica/policlinicile aflate in gestionare – de la solicitarea recrutarii pentru pozitiile vacante, pana la evaluarea si motivarea acestuia;
 • Raspunde de asigurarea si imbunatatirea continua a satisfactiei clientilor din policlinica;
 • Identifica arii de imbunatatire in modul de operare a policlinicilor administrate si implementeaza planuri de actiune in acest sens (patern de consum, monitorizare reprogramari si abandonuri de programare, utilizare sisteme si programe specifice, etc.).
 
 Candidatul Ideal:
 • Experienta profesionala de minim 2 ani intr-o pozitie de coordonare operatiuni sau servicii, 
 • Bune cunostinte financiare, de coordonare echipa si proces, 
 • Excelenta in customer service,
 • Pregatirea necesara: studii superioare,
 Calitati personale: 
 • Abilitati excelente de conducere si de comunicare;
 • Orientarea catre client si rezultate;
 • Atitudine corecta si prietenoasa fata de angajati si clienti;
 • Flexibilitate, spirit de echipa, spirit organizatoric, dinamism.