Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Împreună cu partenerul nostru căutăm o persoană cu experiență și pasiune pentru managementul proceselor de producție dezvoltarea și îmbunătățire continuă a proceselor, managementul eficient al resurselor umane.
Responsabilități:
- Planificarea si realizarea planului de producție
- Dezvoltarea si implementarea proceselor si procedurilor de producție
- Gestionarea bugetului de cheltuieli curente
- Supervizarea normelor de consum al materialelor prime, auxiliare, materiale de ambalare etc.
- Managementul personalului din producție, numirea responsabililor de procedură
- Evaluarea periodică a personalului, setarea indicatorilor de performanță
- Optimizarea proceselor de lucru, dezvoltarea si aplicarea strategiilor/masurilor de eficientizare a proceselor de producție
- Gestionarea si monitorizarea datelor din sistemul informatic al companiei
- Răspunde de asigurarea indicatorilor de calitate împreună cu departamentul de asigurarea calității
- Supervizarea si aplicarea procedurilor de operare si a instrucțiunilor de lucru
- Răspunde de instruirea inițială si periodică a personalului din departamentul producție
- Întocmirea si actualizarea fiselor de post
- Participă la evaluările de risc pentru introducere de noi tehnologii/echipamente
împreună cu personalul din departament tehnic;
- Răspunde de respectarea planului de mentenanță pentru echipamentele din producție
Cerințe:
- Experiență într-o poziție similara de minim 3 ani
- Studii superioare universitare, avantaj profil tehnic
- Abilități de lucru cu calculatorul nivel mediu/avansat (MS Office-Excel/Word, Windows, Securitatea datelor)
- Experiență in utilizarea de software tip ERP producție, managementul datelor
- Experiență in managementul resurselor umane
- Limba engleza – mediu/avansat
- Certificare Auditor Intern de calitate ISO9001 (opțional)
Personalitate/abilitați/deprinderi?
- Gândire flexibilă, persoană proactivă
- Focus pe îmbunătățire continuă, autodezvoltare
- Abilitați de organizare si planificare
- Managementul conflictelor, abilitați de negociere
- Comunicare si construirea de relații interne/externe
- Managementul echipei, dezvoltarea personalului
- Implicare in dezvoltarea organizațională
- Orientare spre client
- Capacitate de luare a deciziilor
- Facilitarea si implementarea schimbării
- Gândire analitică, atenție la detaliu
- Abilitați tehnice