Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Poziția este în cadrul Diviziei Marketing - Serviciul Management Produse Energie și Non Energie B2B
Condiții de participare la concurs:
- Absolvent de studii superioare în inginerie, cu diploma de licență (alte cursuri de specializare profesională reprezintă avantaj);
- Minim 5 ani de experiență relevantă și experiență practică dovedită în gestionarea de proiecte în sectorul energetic, în fazele de vânzare, implementare și post-implementare;
- Bună cunoaștere a aspectelor tehnice și comerciale, specifice proiectelor din sectorul energetic, cel puțin în ariile de producere, distribuție și utilizare energie;
- Bună cunoaștere a reglementărilor tehnice și prevederilor legislative în vigoare, inclusiv a cerințelor cu privire la autorizările necesare implementării proiectelor energetice de eficiență energetică, generare energie, distribuție și utilizare energie.
- Cunoștințe solide și experiență practică dovedite în managementul proiectelor din sectorul energetic, cel puțin în ariile de producere, distribuție și utilizare energie;
- Cunoașterea pieței de energie din România;
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Abilități de organizare și planificare;
- Abilitatea de a lucra în echipă și într-un mod structurat;
- Abilități foarte bune de comunicare și prezentare;
- Orientare către soluționarea problemelor printr-o abordare proactivă și creativă;
- Utilizator experimentat al pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Powepoint);
- Păstrarea unui grad ridicat de confidențialitate;
- Înalte standarde etice;
- Bune cunoștințe de limba engleză.
Principalele responsabilități:
- coordonează și/sau este responsabil în cadrul acțiunilor din cadrul etapelor de ofertare, contractare, implementare, post – vânzare și post – implementare din cadrul fluxului de proces pentru produsele din aria de responsabilitate
- răspunde de modul de realizare a obiectului de activitate, cu respectarea legislaţiei în vigoare, asigurarea confidenţialităţii şi secretului de serviciu, în condiţii de calitate şi la termenele stabilite;
- participă în mod activ la identificarea nevoilor de dezvoltare produse şi servicii noi, pornind de la nevoile clienţilor;
- participă la monitorizarea evoluțiilor din piața si activităților principalilor competitori, precum si ale jucătorilor alternativi, privind diversificarea portofoliului de produse si servicii noi;
- participă la decizia de elaborare a preturilor, analizează periodic competitivitatea ofertei actuale si emite propuneri de actualizare a preturilor;
- răspunde de aspectele legate de implementarea proiectelor pilot (market trial), de monitorizarea rezultatelor pe parcursul derulării acestuia, si contribuie in mod activ la îmbunătăţirea conceptului. Impreuna cu echipa participa la definirea argumentelor de vânzare ale produsului, inclusiv viziune, obiective, indicatori de performanţă;
- participa la definirea strategiei de lansare a produsului (inclusiv la elaborarea planului de vânzări);
- dezvoltă si documentează procesele interne de identificare a clienților, ofertare, vânzare, livrare/implementare produs și servicii post-vânzare (inclusiv facturare), inclusiv elaborează proceduri de lucru și ghiduri (spre exemplu de vânzare, relații clienți) pentru personalul implicat in activitățile de vânzare, implementare și relații clienți;
- împreună cu personalul implicat in activitățile de vânzare, implementare și relații clienți, monitorizează execuția proceselor și identifică îmbunătățiri;
- asigură dezvoltarea și actualizarea materialelor de comunicare puse la dispoziția clientului prin diferite canale de vânzare;
- asigură transferul cunoştinţelor despre produsele/serviciile din aria de responsabilitate către Divizia de vânzări (inclusiv dezvoltare de tooluri specifice si organizarea instruirii agenţilor de vânzări);
- este responsabil de succesul pe piaţă al produselor/serviciilor din aria de responsabilitate, monitorizează și raportează rezultatele vânzărilor şi evaluează atingerea indicatorilor de performanţă definiţi;
- împreuna cu echipa IT, este responsabil de implementarea si managementul aspectelor legate de integrarile/adaptarile in sistemele informatice necesare pentru implementarea produselor/serviciilor din aria de responsabilitate;
- împreună cu echipa de vanzari, este responsabil de organizarea procesului de generare de lead-uri si de ofertarea personalizata acolo unde este cazul;
- împreună cu echipa de vânzări, este responsabil de concepția si monitorizarea execuției campaniilor marketing/de vânzare;
- asigură managementul partenerilor externi și din cadrul grupului, în vederea livrarii serviciilor/produselor din aria de responsabilitate;
- propune şi implementează măsuri de corectare/îmbunătăţire pentru atingerea obiectivelor de vânzări asumate;
- răspunde de optimizarea și dezvoltarea canalelor de promovare, vanzare și relații clienți (directe și indirecte) pentru produsele/serviciile din aria de responsabilitate;
- răspunde de colectarea şi transmiterea către echipa de dezvoltare de produse a propunerilor de îmbunătăţire a produsului, rezultate în urma analizelor de performanță și/sau din feedback-ul primit de la clienți și/sau manageri vanzari;
- participă la programe de instruire în domeniul profesional, al securității muncii și al asigurării calității;
- participă la elaborarea de puncte de vedere cu privire la reglementările aplicabile în vigoare sau aflate în faze de discuție la reglementator;
- participă la dezvoltarea comunicarii de marketing (web-site, format factura, campanii de promovare);
- aplică instrucţiunile şi procedurile cu caracter metodologic în domeniul propriu de activitate;
- participă, dacă este cazul, la elaborarea cerintelor specifice pentru caietele de sarcini necesare achizitiei de produse și servicii specifice activitatii gestionate;
- participă la întocmirea rapoartelor cu periodicitatea solicitată de conducere;
- urmăreşte, centralizează şi sintetizează raportări lunare, trimestriale, anuale şi ocazionale în domeniul produselor energie și/sau în domeniul produselor non-energie;
- urmărește îndeplinirea obiectivelor generale stabilite de către managementul filialei prin Directorul General și politica referitoare la calitate, cea de mediu si cea pentru sănătate și securitate operațională, ca atingere a țintelor pentru obiectivele specifice compartimentului prin implementarea programelor de management aferente;
- identifică propune și urmărește realizarea masurilor de imbunatatire continua functionarii proceselor si subproceselor SMI derulate in cadrul compartimentului propriu, a celor coordonate sau aflate la interfata cu alte compartimente/cu sucursalale organizatiei si partile interesate;
- cunoaşte, îşi însuşeşte şi respectă prevederile normelor de securitate a muncii, tehnologiile, procedurile, instrucţiunile ori alte documente care privesc postul ocupat şi locurile de muncă în care îşi desfăşoară activitatea;
- participă şi îşi însuşeşte cunoştinţele furnizate de instruirile efectuate de conducătorul locului de muncă;
- analizează procedurile operationale pentru domeniul propriu de activitate și modul de implementare a acestora la sucursale;
- identifică obiectivele specifice ale departamentului și le prezinta șefului direct;
- identifică riscurile asociate obiectivelor specifice, analizează, evaluează și propune măsuri de control.