Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ce cautam la viitorul coleg:
- Studii superioare absolvite, profil economic/marketing/PR.
- Limbi straine: engleza, scris/ citit/ vorbit - nivel avansat;
- Experienta profesionala: minim 1 an pe un post similar, minim 2 ani in domeniul bancar.
- Sa aiba cunostinte de lucru in MSOffice nivel avansat;
- Abilitati: orientat spre client si pe atingerea rezultatelor
- Sa aiba cunostinte avansate in domeniul regulamentelor internationale cu privire la carduri, precum si dorinta de actualizarea permanenta a cunostintelor in acest domeniu.
Ce responsabilitati va avea viitorul coleg:
- Dezvoltarea, elaborarea si implementarea de noi produse si servicii card si de upgradarea celor existente;
- Intocmirea de norme pentru produsele/serviciile nou implementate si de actualizare celor existente conform modificarii portofoliului existent de carduri;
- Verificarea periodica a bunei functionari a produselor si serviciilor de carduri de credit existente in portofoliul Bancii;
- Se implica in analiza concurentei si intocmeste rapoarte specifice ce contin produse/servicii de carduri si comisioane aferente fiecarei banci in parte;
- Colaboreaza cu colegii din retea sau din centrala in scopul imbunatatirii, innoirii permanente a portofoliului de produse carduri existent;
- Participa la intalniri sau conferinte ce vizeaza implementarea de produse noi sau testari de sisteme si produse;
- Elaboreaza, in colaborare cu Departamentul Marketing, textele pentru materialele promotionale periodice si permanente.;
- Participa la elaborarea de campanii radio, TV pentru promovarea serviciilor si produselor card de credit;
- Monitorizeaza miscarile concurentei si evalueaza punctele tari si pe cele slabe ale ofertei bancii, imbunatatind permanent accesul clientului;
- Monitorizeaza evolutia comparativ cu obiectivele de afaceri pentru a atrage atentia clientilor si pentru a dezvolta piata;
- Contribuie la instruirea personalului din vanzari precum si a reprezentantilor tertilor implicati in activitatea de retail, pe zona sa de expertiza;
- Coopereaza cu canalele de distributie sprijinind vanzarile si monitorizand procesul de vanzare;