Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
Competentele postului:
- capacitate de concentrare, analiza si sinteza
- capacitate de previziune a evenimentelor
- abilitati de negociere
- capacitate de a stabili relatii, toleranta, calm, perseverenta
- abilitati de comunicare interpersonala
- capacitatea de a redacta rapoarte clare si corecte
- adaptabilitate la sarcini de lucru schimbatoare, la situatii de criza
- echilibru emotional, constanta in atitudini
- capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii
- competente de a lucra in echipa
- atitudine pozitiva si abilitati de a mobiliza echipa din subordine
- spirit creativ si inovativ
- preocupare permanenta pentru ridicarea nivelului profesional individual si al echipei de proiect
Descrierea jobului
- Coordonarea eficienta a tuturor activitatilor proiectului in vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai inalte standarde de calitate
- Asigurarea comunicarii cu partenerii din cadrul proiectului si respectarea obligatiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat
- Pregatirea si organizarea planurilor de activitate in cadrul proiectului si asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului
- Administrarea bugetului proiectului in conformitate cu procedurile interne aplicabile si cu conditiile finantatorului
-Valorificarea si dezvoltarea oportunitatilor pe durata implementarii proiectului
- Asigurarea comunicarii cu partenerii din cadrul proiectului si respectarea obligatiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat
- Pregatirea si organizarea planurilor de activitate in cadrul proiectului si asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului
- Administrarea bugetului proiectului in conformitate cu procedurile interne aplicabile si cu conditiile finantatorului
- Valorificarea si dezvoltarea oportunitatilor pe durata implementarii proiectului
- Coordoneaza activitatile din cadrul proiectului supervizand direct echipele tehnice, consultantii si alti colaboratori implicati
- Stabileste relatii de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii si finantatorii proiectului
- Pregateste bugetul si cash-flow-ul proiectului pentru contractele finale in conformitate cu propunerea inaintata, cu comentariile beneficiarului si cu activitatile prevazute a se desfasura in cadrul proiectului, asigurand resursele necesare bunei desfasurari a acestuia
- Monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte lunare catre finantatori, parteneri si beneficiari cu respectarea datelor prevazute in contracte
- Asigura circulatia informatiei in cadrul proiectului si pentru alte departamente ale organizatiei, organizand periodic intalniri cu echipa de proiect si prezentand proiectul celorlalte departamente
- Asigura rezolvarea problemelor aparute in realizarea proiectului si informeaza la timp echipa de management despre problemele aparute si pe care nu le poate rezolva la nivelul sau
- Arhiveaza corespunzator toata documentatia legata de proiect
- Pregateste noi proiecte care valorifica expertiza existenta la nivelul organizatiei si rezultatele proiectelor anterioare si face propuneri de buget pentru fiecare proiect in parte pe care le inainteaza spre aprobare Directorului
- Face propuneri de imbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse
- Evalueaza impactul proiectului si il comunica conducerii, finantatorilor si partenerilor de proiect
- Stabileste conform structurii organizatorice sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine
- Motiveaza echipa de proiect prin comunicare si prin evaluarea permanenta a subordonatilor directi
- Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal
- Raspunde de corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate
- Asigura un climat de colaborare intre toti angajatii implicati in proiect
- Informeaza seful direct de aparitia unor probleme importante care pot avea impact asupra desfasurarii proiectului
- Identifica nevoile de instruire ale personalului din subordine si asigura formarea continua a acestuia
- Respecta normele de Securitate si Sanatate in Munca si de PSI si raspunde de insusirea si respectarea acestora de catre toti membrii echipei de proiect
- Raspunde de luarea tuturor masurilor tehnice, organizatorice, igienico-sanitare sau de alta natura stabilite de angajator in Planul de prevenire si protectie in urma evaluarii riscurilor, pentru asigurarea securitatii si sanatatii angajatilor din subordine