MANAGER PROIECTE CONSTUCTII

Salar net
nespecificat

Candidatul ideal

- Studii tehnice in domeniul constructiilor;
- Minim 5 ani experienta in domeniu (inginer constructii, diriginte santier, manager proiect etc.);
- Cunostinte in domeniul constructiilor: executie, coordonare, verificare, dirigentie santier;
- Capacitate de planificare si organizare a activitatilor;
- Abilitati de relationare si de a lucra in echipa;
- Abilitatea de a respecta termene limita;
- Capacitate de analiza si sinteza;
-Cunostinte de lucru pe calculator (minim pachetul Office si program de intocmire devize);
- Permis actegoria B;
- Candidatul trebuie sa detina urmatoarele calitati: să prezinte entuziasm pentru proiect, să fie un om de acțiune, să fie un conducător de echipă, să fie capabil să învețe de la alții, să fie un bun negociator, să aibă aptitudini pentru comunicare, să fie competent în planificarea și organizarea bugetului, să fie orientat către rezultate, să aibă capacitatea de a convinge, să aibă abilitatea de a delega.

Descrierea jobului

- planifica, verifica, organizeaza, controleaza activitatile desfasurate in scopul realizarii proiectului, impreuna cu echipa de proiect;
- evalueaza necesarul de resurse materiale, financiare si umane pentru derularea proiectelor;
- urmareste si raspunde de buna executare a lucrarilor incredintate, la termenele stabilite, conform graficelor de executie, urmarind deasemenea si indeplinirea parametrilor de calitate;
- asigura respectarea planului de executie pe activitati, organizeaza si impune ritmul de executie pentru realizarea lucrarilor la termenele propuse conform graficelor de realizare a lucrarilor previzionate;
- organizeaza santierele de lucru in regie proprie sau cu subcontractori;
- coordoneaza echipele de lucru si/sau activitatea subcontractorilor;
- efectueaza selectia furnizorilor, negociaza contractele cu furnizorii si propune solutiile finale;
- obtine oferte de la diversi colaboratori si urmareste derularea contractelor incheiate (plati, procese verbale finalizare lucrari, etc.);
- verifica cu atentie si da avizul de „bun de plata” pe situatiile de lucrari si facturile primite de la furnizorii de materiale si prestatorii de servicii;
- realizeaza demersurile necesare pentru obtinerea certificatelor de urbanism, avizelor necesare si autorizatiilor de construire, colaboreaza cu autoritatile in acest sens;
- Intocmeste rapoarte zilnice de informare, in legatura cu evolutia proiectului; intocmeste diverse raporte solicitate de conducerea societatii.
- impreuna cu conducerea societatii, stabileste structura graficului de executie a lucrarilor;
- estimeaza si bugeteaza costurile proiectelor;
- emite necesarele de materiale si echipamente aferente proiectului si este responsabil cu achizitionarea acestora;
- asigura rezolvarea problemelor aparute in realizarea proiectului si informeaza la timp echipa de management despre problemele aparute si pe care nu le poate rezolva la nivelul sau;
- raporteaza superiorilor tendintele de deviatie de la planul de proiect (buget, calendar, calitate), mentionand cauzele si propunand masuri de rezolvare;
- arhiveaza corespunzator toata documentatia legata de proiect.

Norma de lucru pentru acest post este norma intreaga, nu sunt acceptate contracte de colaborare sau cu timp partial. Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, a carui data va fi anuntata ulterior.

Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.

Descrierea companiei

Societatea Orient Construct Decor SRL desfasoara activitati de construire cladiri rezidentiale in mai multe zone din orasul Constanta, precum si in Statiunea Mamaia.