Manager rampa ecologica / Landfill Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

FCC Environment România face parte din grupul FCC ENVIROMENT, unul dintre liderii mondiali in managementul deseurilor. Cautam Manager depozit rampa ecologica .

Postul implica atat munca de teren cat si munca de birou.

Persoana se va ocupa de:

  • Stabileşte si menţine contacte strânse cu autorităţile locale si cu institutiile publice abilitate sa urmareasca si sa controleze activitatea companiei referitor la realizarea investitiilor in cadrul depozitului conform;
  • Intocmeste raportări zilnice, săptămânale si lunare,  atat interne cat si externe spre autoritati sau grupul FCC CEE;
  • Urmareste toate etapele implementării investiţiilor in cadrul depozitului conform de deseuri, conform planului de dezvoltare si respectarea conditiilor contractuale semnate cu terti pentru realizarea investitiilor;
  • Negociaza contractele aferente implementarii investitiilor realizate in cadrul depozitului conform de deseuri;
  • Participa la intalnirile stabilite de catre grup pentru dezvoltarea unor noi proiecte ale organizaţiei;
  • Întocmeşte şi urmăreşte respectarea programului de funcţionare in regim de continuitate a activitatii depozitului pentru personalul depozitului: soferi compactor si muncitori depozit;
  • Întocmeşte, actualizează şi propune spre aprobare, Regulamentul de operare în cadrul depozitului conform, şi răspunde de respectarea acestuia;
  • Coordonează modul de încadrare al deşeurilor pe coduri, conform prevederilor legale;
  • Propune şi coordonează lucrările de amenajare al drumului din interiorul depozitului, de montarea semnelor de circulaţie, de limitare a zonei active cu benzi reflectorizante;
  • Urmareste modul de functionare al echipamentelor din dotare (compactoare de deseuri, buldoexcavator), asigura mentenata periodica, preventiva si reparatiile in caz de avarie;
  • Menţine sub strictă supraveghere şi monitorizare nivelul in bazinul de levigat si ia masurile care se impun, in functie de situatia existenta;
  • Se preocupă de îmbunătăţirea continuă a competenţei profesionale a angajaţilor din subordine;
  • Răspunde de întreţinerea a drumurilor asfaltate si platformelor, a clădirii administrative, a zonelor verzi, inclusiv a zonelor limitrofe;
  • Întocmeşte bugetul de cheltuieli, împreună cu Departamentul Financiar si Directorul Operational;
  • Urmăreşte cheltuielile efectuate pentru buna funcţionare a depozitului conform, eficientizează continuu activitatea şi aplică tehnici de reducere a costurilor, fără a periclita funcţionalitatea la standardele calitative ale organizaţiei;
  • Se preocupă de dotarea cu echipamente de producţie si echipamente de protecţie corespunzătoare desfasurarii activitatii in condiţii optime, pentru întregul personal din subordine;
  • Asigură verificarea/etalonarea DMM-urilor organizaţiei, colaborând în acest sens cu laboratoare autorizate;
  • Opereaza, verifica si intretine statia de epurare prin osmoza inversa;
  • Urmareste si asigura stocurile de materiale consumabile necesare operarii statiei de epurare, si a depozitului conform
  • Urmareste si asigura stocurile de materiale necesare operarii in conditii de siguranta a depozitului conform;
  • Intocmeste “Fise de necesar” pentru achizitii de materiale, echipamente si scule;
  • Urmăreşte efectuarea lucrărilor de construcţie, amenajare la cântar, cabina cântar şi la corpul depozitului conform, cu respectarea documentaţiei tehnice avizate;
  • Întocmeşte evidenţele zilnice privind avariile şi opririle accidentale ale utilajelor utilizate la operare în depozitul conform;
  • Urmăreşte efectuarea instructajului periodic de protecţia muncii şi PSI;
  • Implementează si menţine cerinţele sistemului integrat de management;
  • Coordonează activităţile specifice de deratizare, dezinfecţie şi dezinsecţie in cadrul organizaţiei;
  • Este operator RSVTI, pentru echipamentele autorizate ISCIR din cadrul locatiei din Arad, eficientizează continuu activitatea şi aplică tehnici de reducere a costurilor, fără a periclita funcţionalitatea la standardele calitative ale organizaţiei.

Candidatul ideal:

  • Experienta relevanta ca inginer constructor cu experienta în construcții drumuri si terasamente si cunostinte referitoare la mediu pentru o gestiune durabila a mediului și deșeurilor generate ;
  • Cunoștințe de baza referitoare la diverse utilaje de șantier este un avantaj;
  • Cunoștințe de baza referitor la tratarea apelor uzate este un avantaj;
  •  Cunostinte de baza referitor la tehnologii waste to energy;
  • Persoana ordonata, structurata, optimista si placuta, care face lucrurile cu simt de raspundere;
  • Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre rezultate;
  • Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate, punctualitate, responsabilitate;
  • Cunostinte operare Excel, Outlook;
  • Permis de conducere obligatoriu categ B;
  • Cunoasterea limbii engleze;
  • Domiciliu sau resedinta permanenta in Localitatea Arad sau imediata apropiere.

Oferta  (bonusuri, beneficii)

  • Pachetul salarial este compus din Salar fix motivant, tichete de masa si un salar variabil Bonus de performanta;
  • Prima de concediu;
  • Prima de Pasti si de Craciun;
  • Telefon, laptop si autoturism de serviciu;
  • Dezvoltarea profesionala ce este sustinuta de programe de pregatire ;

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la FCC Environment România SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la FCC Environment România SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are FCC Environment România SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?