Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Manager Raportari
Divizia Financiar si MIS/Departament Raportari
Obiectivul / misiunea postului : Asigura coordonarea si verificare intocmirii situatiilor financiare ale bancii si a raportarilor catre BNR, FGDB.
Responsabilitati principale
- Revizuieste situatiile financiare.
- Coordoneaza, dezvolta si mentine controale adecvate asupra procesului de raportare in vederea asigurarii corectitudinii rapoartelor.
- Analizeaza variatiile indicatorilor financiare, comunica cu celelalte divizii pentru identificarea cauzelor si propunerea de actiuni daca este necesar.
- Implementeaza politicile contabile in banca, furnizeaza consultanta in vederea parametrizarii sistemelor informationale in vederea alinierii cu noile reglementari locale sau de grup, identifica modelele financiare adecvate pentru evaluarea instrumentelor financiare ale bancii.
- Comunica catre managementul bancii impactul noilor reglementari legislative care impacteaza domeniul financiar, ale noilor standarde IFRS emise si propune actiuni pentru implementarea lor de catre banca.
- Furnizeaza si interpreteaza raportarile in vederea definitivarii procesului de bugetare. Asigura consultanta cu privire la tratementul contabil aplicabil in procesul de bugetare.
- Asigura intocmirea si revizuieste rapoartele BNR din aria Departamentului Financiar, pregateste si revizuieste raportarile de grup, situatiile financiare anuale individuale si consolidate.
- Furnizeaza explicatii catre EXB, BNR si management privind performanta financiara a bancii.
- Analizeaza indicatorilor financiari si identifica cauzele variatiilor.
- Participa la implementarea si testarea noilor sisteme informationale, actualizarea sistemelor pentru incorporarea noului cadru contabil si pentru asigurarea informatiilor necesare pentru rapoarte.
Cerintele postului
Studii universitare in economie.
- Limbi straine: Engleza - nivel avansat
- Cursuri de specialitate
- Experienta profesionala: minim trei ani experienta in finante, banci, audit, analiza financiara sau in domenii similare, minim 6 luni in coordonarea unei echipe.
- Abilitati/ cunostinte specializate: legislatie bancara, IFRS, legislatie fiscala, produse bancare, cunostinte contabilitate, baze de date.
Competente: respectare termenelor stranse, competente analitice, orientare spre rezultat, orientare spre rezolvarea problemelor, organizat, capabil de respectarea termenelor, consistenta, capabil de lucru in echipa, capacitati de agregare si sintetizare a datelor.