Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- Studii superioare (licentiat), specializare: management, economie, inginerie;
- Experienţă practică necesară: minim 5 ani în domeniul tehnic sau în vânzări;
- Experiență în coordonare personal minim 3 ani;
- Cunoașterea legislației cu impact în domeniul de activitate;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel de conversație;
- Cunoştinţe IT: deprinderi utilizare MS Ofice (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
Altele:
- Abilităţi deosebite de coordonare, lucru în echipă, comunicare;
- Capacitate de planificare, control, organizare şi prioritizare a sarcinilor;
- Abilități de lucru în mod structurat și strategic;
- Abordare proactivă şi creativă de rezolvare a problemelor;
- Nivel ridicat de cunoaștere a managementului schimbării;
- Abilități de leader și relaționare interpersonală;
- Angajament profesional la nivel ridicat;
- Permis de conducere auto cat. B;
- Mobilitate: deplasări, delegaţii.
*Vă rugăm să atașați la CV fotografia dumneavoastră.
E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nrCladirea Multinvest, etaj, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal (definite de Regulamentul general privind protectia datelor nr„GDPR"), în scopul recrutării (stabilirii unei relații de muncă). Transmiterea oricăror date cu caracter personal cu privire la inițierea unei relații de muncă și/sau oricăror scopuri aflate în interesul dvs. reprezintă acordul dumneavoastră pentru prelucrarea datelor cu caracter personal de către E.ON Asist detalii suplimentare cu privire prelucrarea datelor cu caracter personal de către E.ON Asist Complet vă rugăm accesați: și
Descrierea jobului
- Planifică, coordonează şi controlează activităţile tehnice din regiunea de care este responsabil, pentru a asigura operarea lor eficientă, sprijinind astfel livrarea de servicii de o calitate optimă către clienţi şi atingerea obiectivelor financiare şi comerciale ale companiei. Efectuează activități de dezvoltare a afacerii prin implementarea planurilor trasate de conducerea companiei, precum și prin investigarea și dezvoltarea de oportunități de piață. Participă la dezvoltarea și implementarea planurilor de vânzări.
- Asigură managementul departamentului și funcționarea acestuia ca Centru de profit;
- Asigură interfața cu autoritățile locale, insitituții descentralizate, etc. și reprezintă compania în limitele stabilite;
- Responsabil pentru atingerea obiectivelor strategice, operaționale, de vânzări și marketing, furnizarea informațiilor necesare precum și recomandări pentru abordări și analize strategice; elaborarea și monitorizarea planurilor de acțiune; implementarea de standarde de productivitate, calitate și de relaționare cu clienții; soluționarea problemelor; efectuarea de audituri ; identificarea trendurilor; propuneri de imbunatatiri sistemice; introducerea schimbarii;
- Se asigură ca sunt îndeplinite obiectivele de vânzări și marketing, prin previzionarea necesarurilor;
- Participă la elaborarea și ajustarea periodică a liniilor directoare de implementare a strategiei și asigură suport pentru implementarea acesteia;
- Participă la procesul de planificare strategică în strânsă colaborare cu diviziile și departamentele companiei;
- Contribuie activ la elaborarea de planuri anuale prin previzionarea veniturilor, propunând volume de vânzări atât pentru produsele/serviciile existente cât și pentru cele noi, furnizează informații despre trend-uri și rezultate, piața existentă, cerere și ofertă, competitori și oportunități de afaceri;
- Contribuie activ la dezvoltarea de planuri de marketing (incluzând activități ATL și BTL) pentru departamentul coordonat;
- Se asigură că sunt respectate în totalitate, de către personalul din subordine, cerințele prevăzute în Brand Book-ul companiei, precum și toate celelalte standarde de imagine ale companiei;Furnizează informații relevante, prin colectare, analiză si sumarizarea trend-urilor și tendințelor din regiunea respectivă;
- Avizează achizițiile pentru departamentul coordonat (materiale, reparatii, etc) – necesarul trimis de o persoana din subordinea lui cu avizul directorului de regiune;
- Semnează subcontractele, diverse contracte de execuție, după aprobarea condițiilor comerciale (preț, termene de plată, etc. în MB);
- Răspunde pentru inventarierea periodică (anuală);
- Este garantul respectarii tuturor obligatiilor legale (autorizații, verificări periodice aparate de masură și control, etc);
- Răspunde de asigurarea de servicii tehnice eficiente, de calitate și în termenele planificate în teritoriu prin:
- Realizarea de îmbunătățiri permanente a eficienței în toate problemele legate de activitățile curente, proiecte, protecția muncii și mediu;
- Se asigură că activitatea de relaționare cu clienții este în conformitate cu politica companiei și se desfășoară la cele mai înalte standarde;
- Minimalizarea pierderilor de clienți, precum și asigurarea satisfacției clienților în privința specificațiilor tehnice și a caliății serviciilor oferite;
- Raportează superiorului direct stadiul îndeplinirii activităților din regiune cu frecvența comunicată și de câte ori sunt solicitate, emite rapoarte pentru Management;
- Responsabil de bugetul pe departament (planificarea costurilor și cost controlling);
- Intocmește și bugetează necesarul de mijloace fixe pentru activitățile previzionate din anul urmator;
- Analizează, periodic, indicatorii proprii departamentului, propune și urmărește implementarea bunelor practici și a acțiunilor corective;
- Participă la toate proiectele la care care este desemnat asigurând coordonarea proiectului și suport pentru implementarea proiectelor în aria de responsabilitate;
- Evaluează performanțele profesionale pentru personalul din subordine și propune măsuri de dezvoltare profesională pentru acesta;
- Asigură suport în organizarea cursurilor de pregătire profesională ( instalator Anre );
- Participă, în calitate de lector, la cursurile de pregătire profesională organizate intern de către companie;
- Asigură suport în acțiunile/activitățile de excelență operațională;
- Asigură suport în elaborarea proceselor și procedurilor interne privind managementul calității.
Descrierea companiei
E.ON ASIST COMPLET SA este o companie a grupului E.ON ROMANIA. Principalul obiect de activitate al companiei este de a oferi cele mai bune servicii energetice și de întreținere - revizii și verificări ale instalațiilor interioare de gaz, verificări tehnice periodice ale centralei termice, montaj centrale termice si sisteme de aer conditionat.