Manager relatii cu clientii bancii - fonduri EU

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Directia Relatii cu Institutii Nationale si Internationale

Activitatea Fonduri Europene

Principalele responsabilitati:

  • Initiaza demersurile necesare pentru implicarea Bancii in absorbtia fondurilor europene alocate Romaniei de Uniunea Europeana si dezvolta relatii de colaborare cu autoritatile implicate in gestionarea acestor fonduri prin incheierea de acorduri/ conventii/ protocoale de colaborare, daca este cazul, pentru buna gestionare a fondurilor;
  • Colaboreaza cu colegii din unitatile teritoriale in ceea ce priveste identificarea clientilor eligibili pentru accesarea de fonduri europene si pentru consilierea acestora privind structurarea afacerii si completarea documentatiei;
  • Participa la dezvoltarea de produse / servicii specifice, privind participarea Bancii la cofinantarea si/sau prefinantarea proiectelor dezvoltate de clientii care acceseaza fonduri europene;
  • Verifica documentatiile de credit pentru proiecte de accesare fonduri europene si emite opinii in ceea ce priveste corelarea informatiilor din documentatia specifica fondurilor europene;
  • Participa la seminarii, mese rotunde, simpozioane organizate de forurile competente in managementul fondurilor europene, in scopul promovarii produselor si serviciilor Bancii;
  • Furnizeaza informatii referitoare la cadrul legislativ european si national privind finantarile UE, tipurile de finantari UE si mecanismele corespunzatoare, modificarile in materie aparute, in vederea intocmirii/actualizarii de materiale publicitare, buletine de informare, consilierea clientilor, indrumarea unitatilor teritoriale etc;
  • Acorda suport in vederea participarii la licitatiile referitoare la gestionarea lichiditatilor unor institutii care deruleaza sume provenite din fonduri europene;
  • Face propuneri privind nivelul target-urilor pentru activitatea de accesare fonduri europene si colaboreaza cu conducerile unitatilor teritoriale cu privire la monitorizarea activitatii desfasurata de personalul desemnat din cadrul Birourilor de consiliere fonduri europene;
  • Elaboreaza raportari periodice privind activitatea de accesare fonduri europene.

Cerinte:

  • Studii superioare economice finalizate (studiile postuniversitare constituie un avantaj);
  • Experienta in domeniul financiar-bancar de minim 10 ani;
  • Experienta in domeniul fondurilor europene de minim 5 ani;
  • Foarte bune cunostinte privind arhitectura si conditiile de eligibilitate aferente programelor operationale elaborate de catre autoritatile de management in vederea absorbtiei fondurilor europene alocate Romaniei;
  • Experienta in colaborarea cu reprezentantii autoritatilor de management, capacitate de reprezentare a bancii in cadrul intalnirilor/ evenimentelor organizate pe zona de fonduri europene;
  • Experienta in consilierea/instrumentarea solicitarilor de credit ale clientilor care implementeaza proiecte de accesare fonduri europene;
  • Experienta in negocierea si implementarea de instrumente financiare de finantare/ garantare incheiate cu institutii financiare internationale/ implicare in consortii pentru implementarea unor programe de colaborare internationala, aprobart la nivelul Comisiei Europene, prezinta un avantaj;
  • Abilitati dezvoltate de comunicare, creativitate, relationare, prezentare si negociere;
  • Capacitate de incadrare in termene; capacitate de lucru in proiecte multidisciplinare;
  • Capacitate de lucru in echipa;
  • Nivel avansat de cunoastere a limbii engleze (cunoasterea si a altor limbi straine constituie un avantaj);
  • Cunostinte avansate de operare PC.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la CEC Bank pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la CEC Bank pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are CEC Bank locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?