Manager relatii cu clientii Bancii (IMM)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Manager relatii cu clientii Bancii (IMM)


Directia IMM, Biroul Dezvoltare Portofoliu

Principalele responsabilitati: 

  •  Dezvolta si administreaza relatiile cu clientii IMM si propune masuri pentru mentinerea unei colaborari fructuoase cu clientii;
  • Participa activ la negocieri cu clientii aflati in sfera de competenta a directiei, initiate la nivel central sau al unitatilor teritoriale;
  • Participa si pregateste intalnirile organizate la nivelul directiei in scopul promovarii produselor si serviciilor bancii, negocierii si adaptarii ofertelor financiare la particularitatile si cerintele clientilor IMM;
  • Asista unitatile teritoriale in procesul de initiere a contactelor cu clientii IMM, participa la analiza si la structurarea ofertelor financiare;
  • Acorda asistenta clientilor si unitatilor teritoriale pentru implementarea Programelor guvernamentale dedicate clientilor de tip IMM;
  • Efectueaza pre-analiza financiara a clientilor IMM potentiali, pentru identificarea oportunitatii de colaborare cu banca; participa la intocmirea propunerilor de facilitati de credit in cazul tranzactiilor initiate la nivelul directiei;
  • Participa pro-activ la crearea si dezvoltarea de produse adaptate pentru nevoile specifice ale clientilor, precum si optimizarea specificatiilor tehnice, conditiilor de cost si functionare ale produselor si serviciilor destinate segmentului IMM-uri;
  • Participa activ la imbunatatirea proceselor interne ale Bancii, dedicate perfectionarii procesului de vanzare si mentinerii relatiilor de afaceri cu clientii Bancii;
  • Participa la conferinte, simpozioane, intalniri de lucru sau alte evenimente organizate de diferite institutii pe tema finantarii IMM-urilor.

Cerinte minime de ocupare a postului: 

  •  Studii superioare finalizate, preferabil economice;
  • 3 ani vechime in munca;
  • Minim 2 ani experienta in activitatea de creditare PJ;
  • Experienta in domeniul bancar, de preferat intr-o functie similara; experienta relevanta in vanzarea produselor si serviciilor bancare;
  • Bune abilitati de comunicare si relationare; capacitate de argumentare si negociere;
  • Orientare catre clienti, obtinere rezultate;
  • Atitudine proactiva, atentie sporita la detalii, capacitate dezvoltata de colaborare eficienta cu colegii si superiorii; integritate;
  • Cunostinte foarte bune de operare calculator (word, excel);
  • Cunostinte bune de limba engleza (scris, vorbit);
  • Permis conducere: B.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la CEC Bank pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la CEC Bank pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are CEC Bank locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?