Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Manager relatii cu clientii Bancii (IMM)
Directia IMM, Biroul Dezvoltare Portofoliu
Principalele responsabilitati:
- Dezvolta si administreaza relatiile cu clientii IMM si propune masuri pentru mentinerea unei colaborari fructuoase cu clientii;
- Participa activ la negocieri cu clientii aflati in sfera de competenta a directiei, initiate la nivel central sau al unitatilor teritoriale;
- Participa si pregateste intalnirile organizate la nivelul directiei in scopul promovarii produselor si serviciilor bancii, negocierii si adaptarii ofertelor financiare la particularitatile si cerintele clientilor IMM;
- Asista unitatile teritoriale in procesul de initiere a contactelor cu clientii IMM, participa la analiza si la structurarea ofertelor financiare;
- Acorda asistenta clientilor si unitatilor teritoriale pentru implementarea Programelor guvernamentale dedicate clientilor de tip IMM;
- Efectueaza pre-analiza financiara a clientilor IMM potentiali, pentru identificarea oportunitatii de colaborare cu banca; participa la intocmirea propunerilor de facilitati de credit in cazul tranzactiilor initiate la nivelul directiei;
- Participa pro-activ la crearea si dezvoltarea de produse adaptate pentru nevoile specifice ale clientilor, precum si optimizarea specificatiilor tehnice, conditiilor de cost si functionare ale produselor si serviciilor destinate segmentului IMM-uri;
- Participa activ la imbunatatirea proceselor interne ale Bancii, dedicate perfectionarii procesului de vanzare si mentinerii relatiilor de afaceri cu clientii Bancii;
- Participa la conferinte, simpozioane, intalniri de lucru sau alte evenimente organizate de diferite institutii pe tema finantarii IMM-urilor.
Cerinte minime de ocupare a postului:
- Studii superioare finalizate, preferabil economice;
- 3 ani vechime in munca;
- Minim 2 ani experienta in activitatea de creditare PJ;
- Experienta in domeniul bancar, de preferat intr-o functie similara; experienta relevanta in vanzarea produselor si serviciilor bancare;
- Bune abilitati de comunicare si relationare; capacitate de argumentare si negociere;
- Orientare catre clienti, obtinere rezultate;
- Atitudine proactiva, atentie sporita la detalii, capacitate dezvoltata de colaborare eficienta cu colegii si superiorii; integritate;
- Cunostinte foarte bune de operare calculator (word, excel);
- Cunostinte bune de limba engleza (scris, vorbit);
- Permis conducere: B.