Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Atributii:
- Sprijinirea procesului de recrutare / intervievare candidați, realizarea listei scurte, emiterea contractelor de muncă, indeplinirea formalitatilor de angajare;
- Coordonarea activităţii de remunerare a personalului firmei;
- Centralizarea si aprobarea necesarului de personal prin recrutare internă şi externă;
- Asistarea în proiecte HR ad-hoc, cum ar fi colectarea feedback-ului angajaților;
- Gestionarea resurselor avute la dispozitie şi optimizarea costurilor aferente actiunilor intreprinse in cadrul activitatii departamentului;
- Intocmirea setului de proceduri de Resurse Umane pentru organizatie;
- Medierea eventualelor situaţii de natură conflictuală între angajaţi;
- Elaborarea sau update-ul : organigramei, Regulamentului de Ordine Interioara, fiselor de post, evaluarilor angajatilor, exit interviurilor
- Informarea angajaţilor cu privire la politicile de personal ale firmei;
- Se asigura de respectarea legislaţiei specifice domeniului său de activitate.
Criterii obligatorii pentru a valida candidatura dvs:
- Sa aveti minimum 2 ani experienta in activitatea de recrutare si selectie;
- Sa avetii minimum 3 ani experienta cu gestionarea proceselor de HR: inductie, exit interview, managementul performantei;
- Sa avetii cunostinte specifice despre legislatia muncii precum si politici si procese în domeniul resurselor umane;
- Sa avetii competente foarte bune in comunicare activa si ascultare.
Candidatura dvs va avea un avantaj daca:
- Sunteti o persoana cu atitudine proactiva;
- Sunteti un maestru al organizarii activitatilor;
- Sunteti o fire optimista si ii puteti molipsi si pe cei din jurul dvs.