Cerinte
- studii superioare finalizate
- atestat de Inspector Resurse Umane
- cunostinte foarte bune de legislatie specifica resurselor umane
- experienta in administrare de personal si calcul salarial
- bune abilitati de operare in Microsoft Office (Excel)
- flexibil si pozitiv
- persoana ordonata, analitica, pragmatica.
Descrierea job-ului
- intocmirea si inregistrarea in termenele legale a contractelor de munca in Revisal, cu incetarea acestora in termenele legale si cu efectuarea modificarilor lunare privind statutul angajatilor;
- evidenta dosarelor de personal si a documentelor pe care trebuie sa le contina acestea;
- colectarea si centralizarea informatiilor justificative privind calculul salarial (pontaje, concedii medicale, de odihna, modificari de salarii, prime, bonusuri etc.);
- efectuarea calculului salarial, intocmirea statul de plata;
- mentinerea relatiei cu furnizorul de medicina muncii si asigurarea de efectuarea la timp a controalelor medicale la angajare si periodice;
- evidenta concediilor angajatilor (odihna, fara plata, evenimente speciale, etc.);
- centralizarea si verificarea programarii anuale a concediilor de odihna;
- intocmirea si eliberararea adeverintelor de orice tip pentru angajatii Grupului si orice alte documente la cerere, conform legislatiei in vigoare;
- mentinerea relatiei cu furnizorul de servicii de SSM si PSI, pentru intocmirea si tinerea la zi a carnetelor;
- realizarea diverselor rapoarte specifice activitatii de Resurse Umane;
- acordare consultanta privind legislatia muncii pentru Managementul Grupului si pentru angajati;
- reprezentare societatii la controale ITM, mentinerea relatiei cu autoritatea;
- gestionarea si arhivarea fluxului de documente;
-intocmeste si gestioneaza ROI, ROF, Organigrama, impreuna cu sefii de departamente;
- intocmirea de adeverinte, actualizari norme, diverse formulare, tabele, adrese necesare in cadrul biroului si firmei;
- realizarea de anchete atunci cand se considera abatere disciplinare;
- studierea legislatiei muncii in vigoare;
- introducerea/initializarea sau actualizarea bazei de date a salariatilor firmei;
- calculul salariilor, inclusiv listarea statelor de plata;
- oprerarea in sistemul de salarizare a tuturor modificarilor care apar (incadrari, desfaceri de contracte individuale de munca, negocieri de salarii, la zi, etc.);
- intocmirea programului de lucru a personalului
- intocmirea corecta a pontajelor
- orice alta activitate specifica departamentului Resurse umane.