Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte:
Studii superioare
Autorizatii/Certificari/Specializari: Inspector resurse umane, Expert legislatia muncii
Experienta anterioara min 5 ani
Experienta in coordonarea unei echipe
Aptitudini:
- Deschidere pentru a invata lucruri noi
- Ascultare activa
Cunostinte:
- Cunoasterea legislatiei muncii din Romania;
- Cunoasterea celor mai bune practici de resurse umane;
- Cunoasterea legislatiei in domeniul SSM, SU si protectia mediului la locul de munca;
- Cunoasterea sistemului de management al calitatii, al semnalarii situatiilor neconforme si de trasabilitate;
- Cunoasterea continutului RI si a CIM;
- Cunostinte despre Manualul angajatului, Managementul timpului, Managementul conflictului;
Abilitati:
- Viziune asupra rolului departamentului RU in organizatie;
- Evaluare rapida si pertinenta a situatiilor create in organizatie si identificare de solutii adecvate;
- Primire si oferire de feedback profesional;
- Luare de decizii corecte intr-un mediu controlat si procedurat, in conditii normale sau critice de lucru;
- Comunicare diplomata, prompta si adecvata situatiei specifice;
- Abilitatea de a fi onest si impartial;
- Responsabilitate fata de bunuri, procese si persoane si fata de propriile actiuni;
Atributii:
Informare si respectare:
- Se informeaza cu privire la tendintele resurselor umane in piata muncii;
- Respecta normele SSM SU, siguranta alimentului, HACCP, managementul calitatii si protectia muncii;
- Respecta RI, CIM si legislatia in vigoare;
- Respecta prevederile manualului angajatului si este garantul comunicarii si respectarii acestuia;
Documentare si analiza:
- Solicita si analizeaza informatii de diagnoza organizationala pentru trasarea directiilor de schimbare si dezvoltare ale organizatiei;
- Elaboreaza politici si proceduri specifice pentru buna desfasurare a activitatii in organizatie;
Planificare si verificare
- Stabileste prioritatile zilei si le executa;
- Analizeaza resursele necesare desfasurarii activitatii si se asigura de disponibilitatea lor;
- Planifica activitatea colegilor din subordine;
Organizarea locului de munca:
- Deleaga activitatile in mod clar subordonatilor si prioritati in executarea acestor sarcini;
- Stabileste obiectivele SMART;
- Intocmeste si listeaza statele de plata prin casierie, borderou plata banca, state tichete de masa, garantii;
- Listeaza flutuasii de salariu;
- Ofera lamuriri la neclaritatile salariale;
- Face repartizarea salariilor pe centre de cost;
- Asigura intocmirea diverselor situatii salariale solicitate de conducere;
- Participa la sedintele operationale si asigura intretinerea activitatilor pe portalul companiei;
- Asigura asistenta managementului in probleme legate de relatiile intre angajati;
- Asigura suport pentru revizia lunara a planificarii concediilor, programului de lucru;
- Asigura suport pentru efectuarea cercetarilor disciplinare;
- Asigura suport in re-evaluarea salariala periodica;
- Verifica si avizeaza documente de personal referitoare la nivelurile salariale, promovari, retrogradari;
- Asigura actualizarea organigramei;
- Identifica nevoile de instruire anuala, identifica furnizorii corespunzatori, obtine aprobarile, bugetul si asigura aplanificarea si administrarea acestora;
- Intocmeste fisele de post si lista de activitati la nivel de post;
Analiza si control:
- Verifica situatia absentelor operate in sistem, corelat cu cele din pontaje si cu ducumentele aferente;
- Dispune controale de specialitate in organizatie pentru preintampinarea situatiilor nadorite;
- Verifica respectarea procedurilor de bonusare.