Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
PROFILUL POSTULUI:
Rol:
Managerul de Resurse Umane este responsabil pentru stabilirea şi implementarea strategiei de resurse umane la nivelul companiei, în vederea atragerii, retenţiei, motivării, dezvoltării profesionale şi creşterii performanţelor angajaţilor.
1. Experienta: Min 5 ani experienţă in Resurse Umane, minim 3 ani într-o poziţie similară ori de management (in domeniul IT prezinta avantaj);
2. Studii superioare finalizate
3. Abilitati si competente
• competente in crearea, implementarea si monitorizarea proceselor / sistemelor de resurse umane: recrutare si selectie de personal, integrare, evaluare performante, sistemul legislativ (definire cerinte posturi, regulament intern, proceduri), salarizare si beneficii, motivare a personalului, managementul retenţiei, formarea şi dezvoltarea culturii organizaţionale
• cunostinte avansate de limba engleza;
• cunostinte bune de operare PC (Office);
4. Atitudine si comportamente pozitive cu ajutorul carora sa relationezi intr-un mod constructiv si non-conflictual cu partenerii, colegii si colaboratorii firmei;
5. Flexibilitate, manifestata prin capacitatea de a accepta, a-ti insusi si implementa cu usurinta schimbarile (atat din domeniul profesional, cat si organizational);
6. Initiativa concretizata prin motivare si determinare in gasirea si aplicarea de solutii optime care sa contribuie la preventia sau depasirea obstacolelor intampinate;
7. Rationament si valori personale sanatoase: integritate, corectitudine si devotament.
RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
Recrutare – organizarea si gestionarea proceselor de recrutare si selectie
Integrare angajati – implementarea planurilor de integrare pentru a asigura acomodarea noilor angajati in cadrul firmei.
3. Administrarea de personal – relationarea cu furnizorii de servicii specifice administrarii de personal (inspectorul de personal, furnizorul de medicina muncii).
Training si dezvoltare angajati – implementarea unor planuri pentru instruirea periodica a personalului
Evaluarea performantelor – implementarea sistemului de evaluare a performantelor si actualizarea indicatorilor pe fiecare post. Sisteme de bonusare/recompensare pe categorii (performanta, vechime, abilitati si competente).
Coordonare - ghidarea profesionala si supervizarea managerilor, astfel incat sa se mentina directiile de actiune stabilite pentru atingerea obiectivelor.
Control – supervizarea si medierea relatiilor de munca intre angajati si relatiile intre angajati si companie