Suntem în căutarea unui coleg care să poată menține buna desfășurare a echipei, bazandu-se pe valorile companiei: Respect, Responsabilitate, Claritate.
Ne caracterizează spiritul tanar și dinamic, accentul fiind pe inovație, creativitate, spirit. Dacă ai experiență în a menține supervizarea echipei și a atinge împreună cu aceasta obiectivele stabilite, într-un mediu prietenos, te așteptam cu drag să te cunoaștem și să creștem o colaborare de lungă durata. :)
Responsabilitățile Job-ului:
Să implementeze, să coordoneze, să monitorizeze și să evalueze campaniile și activitățile de vânzare prin telefon din cadrul departamentului Call Center.
Să coordoneze și monitorizeze într-o manieră eficientă un volum dinamic și diversificat de solicitări și reclamații prin telefon.
Să asigure bună funcționare a activităților specifice legate de utilizarea aplicațiilor interne și să coordoneze escaladarea situațiilor specifice aparte către departamentele suport.
Să monitorizeze și controleze activitățile echipei care se ocupă de elaborarea rapoartelor și interpretările indicatorilor pentru activitatea din Call Center.
• Să stabilească împreună cu superiorul direct standardele de eficienţă pentru atingerea indicatorilor ai activităţilor pe care le coordonează şi să se asigure că acestea sunt îndeplinite.
• Să participe la activitățile de analiză, testare și implementare a noilor soluții tehnologice pe care compania decide să le implementeze.
• Să faciliteze implementarea de standarde de calitate recunoscute la nivel de industrile sau la nivel internațional (ex. ISO).
• Să coordonează activitatea de recrutare, dezvoltare profesională şi performanţa operatorilor din departament şi a responsabililor serviciului pentru clienţi.
• Să dezvolte şi menține relaţii eficiente cu consultanţii/furnizorii externi pentru a asigura servicii de înaltă calitate.
• Să se asigure că echipele pe care le coordonează întrunesc standardele de calitate în timpul interacțiunilor cu Clienții.
• Să coordoneze activitatea de recrutare, dezvoltare profesională a colegilor din echipa.
• Se asigură că personalul beneficiază de o instruire corespunzătoare pentru îndeplinirea eficientă a activităţilor sale.
Cunoştinţe (criteriile esenţiale minime acceptabile pentru realizarea sarcinilor):
Abilităţi:
• Limba engleză(avansat);
• Bună înţelegere a factorilor ce influenţează afacerea;
• Abilităţi de comunicare şi prezentare;
• Abilităţi de planificare şi organizare;
• Cunostinte Avansate Microsoft Office;
• Foarte bune abilitati interpersonale si atitudine orientata catre suport echipa;
• Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata catre client si indeplinire obiective.
Experienţă:
• Absolvent de studii superioare;
• 3-5 ani experiență în coordonarea unui departament de relații clienți si activitati de vanzare prin telefon;
• Experienţă de 3 ani în conducerea unei echipe.