Manager Service Auto

Salar net
nespecificat

Candidatul ideal

Căutăm un manager talentat cu abilități tehnice, care să susțină afacerile noastre aflate în plină dezvoltare și evoluție. Vei participa activ la dezvoltarea acestui business gestionând în mod corespunzător două arii importante: echipele de service auto și clienții noștrii interni și externi.

Cerințe:

  • Aptitudini și cunoștințe tehnice în domeniul întreținerii și managementului unui service auto;
  • Administrarea anterioară directă a unei echipe de cel puțin 10 persoane;
  • Grijă pentru asigurarea unei experiențe extraordinare clienților;
  • Abilități de comunicare și leadership;
  • Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și cu termene limită;
  • Atenție deosebită la detalii, abilități analitice și de rezolvare a problemelor;
  • Capacitate dovedită de a gestiona simultan mai multe priorități.
Specializări/ Experiență:
  • Studii tehnice de specialitate
  • Minim 3 ani de experienta in management
  • Minim 4 ani experienta in servicii clienti
  • Pasionat de domeniul auto

Descrierea jobului

Responsabilitatea principală presupune gestionarea echipelor de service ce deservesc brandurile companiei.
Sarcinile includ planificarea, organizarea și dirijarea echipei de lucru cu șefii de atelier și colaborarea directă și eficientă cu echipa tehnică (front office și back office) și cu o varietate semnificativă de clienți.
În calitate de Manager Service Auto vei colabora cu o echipă de service cu experiență pentru a furniza servicii de calitate clienților și pentru a răspunde nevoilor lor.

Responsabilitatile principale includ:

  • Evaluarea continuă a nevoilor clienților prin respectarea informațiilor și cerințelor acestora;
  • Dezvoltarea principalelor proiecte și gestionarea clienților companiei;
  • Realizarea unor analize privind posibilele riscuri și elaborarea unor planuri preventive și corective;
  • Verificarea calității muncii echipei de service ținând cont de timpul stabilit și de bugetul vizat;
  • Identificarea posibilelor îmbunătățiri pentru a reduce costurile, termenele și pentru a spori gradul de satisfacție a clienților;
  • Creșterea angajamentului echipei în atingerea targetelor;
  • Actualizarea și dezvoltarea procedurilor;
  • Prioritizarea proiectelor și capacitatea de a gestiona un volum de muncă variat și sub presiune;
  • Dezvoltarea continuă a echipei și menținerea unui standard ridicat de calitate;
  • Realizarea indicatorilor de performanță ai ariei de business.

Descrierea companiei

CASA AUTO

Cu 13 branduri în portofoliu și alături de cel mai mare parc de automobile rulate, Casa Auto este un punct de referință pentru domeniu.

Am dezvoltat, în premieră pentru industria românească, un pol auto, care concentrează în același spațiu majoritatea brandurilor pe care le reprezentăm, respectând în același timp rigorile mărcilor pentru design și funcționalități. Vindem automobile, printre cele mai populare și apreciate mărci, pentru uz personal și comercial, dar cel mai bine ne pricepem la servicii. Avem o abordare umană și flexibilă și gândim mereu soluții care să fie utile clienților. Tot ce am construit în jurul afacerii de vânzare a automobilelor a urmărit să facem din Casa Auto locul, centrul unic, unde clienții vor regăsi opțiuni pentru toate nevoile lor. Grupul integrează, alături de vânzare și service autorizat și profesionist pentru fiecare marcă, servicii rent-a-car și mașină de înlocuire, broker de asigurări auto, un centru de daune, asistență rutieră, parc de mașini rulate și opțiuni pentru finanțare, inclusiv leasing și buy-back. Suntem specialistul nr. 1 în automobile și servicii în Iași și în zona de nord-est a României!

www.casaauto-testergrup.ro