Te invităm alături de noi!
Ești de-al nostru dacă:
- ești o persoană responsabilă, atentă la detalii și cu simțul umorului;
- ai urmat cursurile unei instituții cu profil tehnic;
- ai abilități de structurare a muncii;
- știi care este diferența între manager și leader.
Experiența în departamentul service/reparații constituie un avantaj.
Într-o zi de lucru obișnuită vei avea ca atribuții:
- coordonarea activității din service, repartizând comenzile de lucru în cadrul echipei;
- atunci când situația o cere, participarea la finalizarea comenzilor;
- acordarea asistenței tehnice clienților și utilizatorilor care solicită acest lucru;
- îndrumarea echipei astfel încât activitatea să fie axată pe îndeplinirea planului de vânzări.
Iar împreună cu echipa vei participa la îmbunătățirea proceselor, prin propunerea unor noi proceduri sau modificarea celor existente.
Pachet salarial:
- contract de muncă pe durată nedeterminată;
- tichete de masă, prime anuale de sărbători (Paște, Crăciun);
- zile libere plătite pentru evenimente speciale;
- programe și cursuri de dezvoltare personală și profesională;
- program de lucru: L-V 08:00-17:00 (8 h + 1 h pauza de masa).
Punctul de lucru Bucuresti și-a schimbat locația in Sectorul 3 zona Bld. Theodor Pallady, in apropierea statiei de metrou Anghel Saligny.
Așteptăm CV-ul tău!