Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ești de-al nostru dacă:
- ești o persoană responsabilă, atentă la detalii și cu simțul umorului;
- ai urmat cursurile unei instituții cu profil tehnic;
- ai abilități de structurare a muncii;
- știi care este diferența între manager și leader.
Experiența în departamentul service/reparații constituie un avantaj.
Descrierea jobului
Într-o zi de lucru obișnuită vei avea ca atribuții:
- coordonarea activității din service, repartizând comenzile de lucru în cadrul echipei;
- atunci când situația o cere, participarea la finalizarea comenzilor;
- acordarea asistenței tehnice clienților și utilizatorilor care solicită acest lucru;
- îndrumarea echipei astfel încât activitatea să fie axată pe îndeplinirea planului de vânzări.
Iar împreună cu echipa vei participa la îmbunătățirea proceselor, prin propunerea unor noi proceduri sau modificarea celor existente.
Pachet salarial:
- contract de muncă pe durată nedeterminată;
- zile libere plătite pentru evenimente speciale;
- programe și cursuri de dezvoltare personală și profesională;
- program de lucru: L-V 08:00-17:00 (8 h + 1 h pauza de masa).
Așteptăm CV-ul tău!
Descrierea companiei
Oferim:
- libertate de decizie – ne încurajăm colegii să vină cu propuneri;
- timp – avem pauze pentru prânz dar și pentru recreere;
- răbdare – organizam training-uri, oferim feedback, ascultăm;
- mentorat – colegii cu experiență sunt dispuși oricând să împărtășească din cunoștințele acumulate.
Pentru a face parte din echipa TRITON este important să:
- îți dorești permanent să te dezvolți, atât profesional cât și personal;
- vrei să lucrezi într-o companie orientată către performanță;
- fii creativ și ambițios;
- fii TU.
La TRITON te așteaptă:
- o echipa energică, orientată către rezultat;
- noi provocări în fiecare zi, ținând în felul acesta monotonia la distanță;
- un mediu de lucru plăcut;
- transparență și autenticitate.