Realizeaza obiectivele resurselor umane prin: recrutarea, selectia, instruirea, consilierea si disciplinarea angajatilor. Le comunica asteptarile profesionale si planifica, monitorizeaza, evalueaza si revizuieste contributiile personalului la locul de munca.
Realizeaza obiectivele operationale ale spalatoriei, contribuind cu informatii si recomandari la planurile strategice. Pregateste si completeaza planurile de actiune. Implementeaza standarde de productie, productivitate, calitate si servicii pentru clienti. Se implica in rezolvarea problemelor aparute si finalizarea auditurilor.
Se ocupa de identificarea tendintelor, determinarea imbunatatirilor sistemului si implementeaza schimbari cand este cazul.
Controleaza costurile prin evaluarea procesului pe care il indeplineste spalatoria, minimizarea obiectiva a consumabilelor si asigurarea unei inalte calitati a pregatirii procesului.
Se ocupa de promovarea spalatoriei textile prin plasarea de anunturi, contactarea presei locale si/sau realizarea de parteneriate si promovarea intensa pe retelele sociale.
Competente si calificari:
Managementul oamenilor, planificare, incurajarea muncii in echipa, oferirea de feedback, experiente in serviciul cu clienti, dezvoltarea bugetelor, auto-motivare, nivel energetic crescut, multi-tasking, rezolvarea conflictelor, bune abilitati de comunicare.
Beneficii oferite:
● salariu motivant (in functie de cunostinte si experienta).
● stabilitate, mediu de lucru placut si o atmosfera relaxata.