Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Monitorizeaza si evalueaza activitatea agentilor din contact center in baza unor KPI
- Ia toate masurirle necesare astfel incat obiectivele sa fie atinse
- Urmareste aplicarea si respectarea procedurilor de lucru
- Participa la implementarea si dezvoltarea strategiilor de lucru din contact center
- Ghideaza agentii si ofera suport atunci cand este necesar
- Initiaza coordonarea cu alte departamente pentru a identifica, si rezolva situatiile identificate in contact center
- Identifica si solutioneaza proactiv eventuale situatii operative, tehnice sau procedural
- Creeaza si implementeaza un program efficient de loialitate a clientilor
- Este in stransa colaborare cu departamentul de HR pentru recrutare si onboarding
Cerinte:
- Studii superioare finalizate
- Experienta in coordonarea unui call center de minim 2 ani
- Foarte bune cunostinte de operare MS-Office
- Foarte bune abilitati de comunicare (verbala si in scris) si de interrelationare personala
- Abilitati manageriale (planificare, organizare, monitorizare, control, evaluare si motivare)
- Bune abilitati de analiza si sinteza, persoana atenta la detalii
- Proactivitate, rezistenta la stress, management situational