Manager Suport Clienti

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati:

  • Monitorizeaza si evalueaza activitatea agentilor din contact center in baza unor KPI
  • Ia toate masurirle necesare astfel incat obiectivele sa fie atinse
  • Urmareste aplicarea si respectarea procedurilor de lucru 
  • Participa la implementarea si dezvoltarea strategiilor de lucru din contact center
  • Ghideaza agentii si ofera suport atunci cand este necesar
  • Initiaza coordonarea cu alte departamente pentru a identifica, si rezolva situatiile identificate in contact center
  • Identifica si solutioneaza proactiv eventuale situatii operative, tehnice sau procedural
  • Creeaza si implementeaza un program efficient de loialitate a clientilor
  • Este in stransa colaborare cu departamentul de HR pentru recrutare si onboarding 

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate 
  • Experienta in coordonarea unui call center de minim 2 ani
  • Foarte bune cunostinte de operare MS-Office
  • Foarte bune abilitati de comunicare (verbala si in scris) si de interrelationare personala
  • Abilitati manageriale (planificare, organizare, monitorizare, control, evaluare si motivare)
  • Bune abilitati de analiza si sinteza, persoana atenta la detalii
  • Proactivitate, rezistenta la stress, management situational 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC SWISS HOSPITAL SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC SWISS HOSPITAL SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC SWISS HOSPITAL SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?