Manager Suport Clienti

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Grupul Carpat Sport, producator român de biciclete, angajează Manager Suport Clienti.

Tipul job-ului: full-time


Localitate: Movilita, jud. Ialomita, la 40km de Bucuresti

Responsabilitati:

    •    Administrare platforma proprie si marketplace-uri
    •    Monitorizeaza si evalueaza activitatea agentilor din contact center in baza unor KPI
    •    Ia toate masurile necesare astfel incat obiectivele sa fie atinse
    •    Urmareste aplicarea si respectarea procedurilor de lucru
    •    Participa la implementarea si dezvoltarea strategiilor de lucru din contact center
    •    Ghideaza agentii si ofera suport atunci cand este necesar
    •    Initiaza coordonarea cu alte departamente pentru a identifica si rezolva situatiile identificate in contact center
    •    Identifica si solutioneaza proactiv eventuale situatii operative, tehnice sau procedurale
   
   
Cerinte:
    •    Studii superioare finalizate
    •    Experienta in coordonarea unui call center de minim 1 an
    •    Experienta in lucrul cu platformele online, in special Emag Marketplace - de preferat!
    •    Foarte bune cunostinte de operare MS-Office
    •    Foarte bune abilitati de comunicare (verbala si in scris) si de interrelationare personala
    •    Abilitati manageriale (planificare, organizare, monitorizare, control, evaluare si motivare)
    •    Bune abilitati de analiza si sinteza, persoana atenta la detalii
    •    Proactivitate, rezistenta la stress, management situational

Pachet salarial /beneficii


- Pachet salarial atractiv plus bonus de performanta


- Mediu de lucru plăcut și profesionist


- Posibilitati REALE de avansare in cariera

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC Carpat Sport SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC Carpat Sport SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC Carpat Sport SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?