Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Grupul Carpat Sport, producator român de biciclete, angajează Manager Suport Clienti.
Tipul job-ului: full-time
Localitate: Movilita, jud. Ialomita, la 40km de Bucuresti
Responsabilitati:
• Administrare platforma proprie si marketplace-uri
• Monitorizeaza si evalueaza activitatea agentilor din contact center in baza unor KPI
• Ia toate masurile necesare astfel incat obiectivele sa fie atinse
• Urmareste aplicarea si respectarea procedurilor de lucru
• Participa la implementarea si dezvoltarea strategiilor de lucru din contact center
• Ghideaza agentii si ofera suport atunci cand este necesar
• Initiaza coordonarea cu alte departamente pentru a identifica si rezolva situatiile identificate in contact center
• Identifica si solutioneaza proactiv eventuale situatii operative, tehnice sau procedurale
Cerinte:
• Studii superioare finalizate
• Experienta in coordonarea unui call center de minim 1 an
• Experienta in lucrul cu platformele online, in special Emag Marketplace - de preferat!
• Foarte bune cunostinte de operare MS-Office
• Foarte bune abilitati de comunicare (verbala si in scris) si de interrelationare personala
• Abilitati manageriale (planificare, organizare, monitorizare, control, evaluare si motivare)
• Bune abilitati de analiza si sinteza, persoana atenta la detalii
• Proactivitate, rezistenta la stress, management situational
Pachet salarial /beneficii
- Pachet salarial atractiv plus bonus de performanta
- Mediu de lucru plăcut și profesionist
- Posibilitati REALE de avansare in cariera