Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
RESPONSABILITATI:
- Controlul tuturor operatiunilor de intretinere tehnica pentru cladiri de birouri, rezidentiale, comerciale şi facilităţi logistice (pentru toate instalatiile cladirii);
- Se asigura ca procedurile de intretinere se desfasoara conform clauzelor contractelor de administrare si conform legislatiei in vigoare;
- Urmarirea programului de întreţinere preventiva, asigurarea indeplinirii acestuia si imbunatatirea continua;
- Intocmeste rapoartele tehnice catre proprietarul cladiri conform contractului de administrare;
CERINTE:
- Studii superioare tehnice (absolvent UTCB/ Politehnica - Instalatii electrice);
- Flexibilitate in programul de lucru;
- Experienta in administrarea proprietatilor.
BENEFICII:
- Salariu motivant, peste media pietei de administrare imobile;
- Diverse oportunitati de dezvoltare personala si profesionala;
- Mediu de lucru placut in Bucuresti, pentru clienti corporate, fonduri de investitii samd;
- Stabilitatea locului de munca.