Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

RESPONSABILITATI:

  • Controlul tuturor operatiunilor de intretinere tehnica pentru cladiri de birouri, rezidentiale, comerciale şi facilităţi logistice (pentru toate instalatiile cladirii);
  • Se asigura ca procedurile de intretinere se desfasoara conform clauzelor contractelor de administrare si conform legislatiei in vigoare;
  • Urmarirea programului de întreţinere preventiva, asigurarea indeplinirii acestuia si imbunatatirea continua;
  • Intocmeste rapoartele tehnice catre proprietarul cladiri conform contractului de administrare;

CERINTE:

  • Studii superioare tehnice (absolvent UTCB/ Politehnica - Instalatii electrice);
  • Flexibilitate in programul de lucru;
  • Experienta in administrarea proprietatilor.


BENEFICII:

  • Salariu motivant, peste media pietei de administrare imobile;
  • Diverse oportunitati de dezvoltare personala si profesionala;
  • Mediu de lucru placut in Bucuresti, pentru clienti corporate, fonduri de investitii samd;
  • Stabilitatea locului de munca.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Global Vision Property Management SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Global Vision Property Management SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Global Vision Property Management SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?