Activitate desfasurata :
- asigura suportul tehnic si documentatia tehnica echipelor de service din teren si hala de service, ale companiei
- identifica si propune solutii tehnice de montaj (accesorii) si reparatii
- comunica cu partea tehnica a furnizorilor strategici si ai celor suport ai companiei
- proceseaza buletinele de service emise de furnizori, informeaza intern personalul service si pregateste transpunerea in practica a acestora
- colaboreaza cu responsabilul de garantii, pentru defectiunile aparute in perioada de garantie
Cerinte de baza :
Studii superioare sau medii, tehnice. Specializare mecanica/electrica/hidraulica echipamente de constructii, sau agricole, sau industriale
Experienta pe un post similar de minimum 2 (doi) ani
Permis de conducere: categoria B, categoria C reprezinta un avantaj
Disponibilitate pentru deplasari la clienti
Bun comunicator
Spirit de echipa
Competente:
- cunostinte tehnice teoretice si practice, referitoare la repararea sistemelor mecanice, hidraulice, pneumatice si electrice
- cunostinte avansate de operare pe calculator
- cunostinte medii/avansate sisteme de monitorizare si diagnoza
- cunostinte medii/avansate de limba engleza (scris, citit, conversatie), inclusiv notiuni si termeni tehnici de baza, utilizati in activitatea de service
Aptitudini:
- seriozitate
- capacitate de lucru in conditii de stres
- responsabilitate
- motivatie personala: dorinta de dezvoltare personala si profesionala
-- atentie selectiva , distributiva si concentrata
- rationament logic
- exprimare fluenta, verbala si in scris, in limbile romana si engleza
- capacitate de adaptare si integrare intr-o companie noua
- spirit de echipa
Beneficii:
-salariu fix indexabil
- bonusare pe proiecte (in functie de activitatea desfasurata)
- autoturism de serviciu, laptop, telefon