-
Identifică necesitatea de dezvoltare produse şi servicii noi din aria sa de responsabilitate, pornind de la nevoile clienţilor;
-
Analizează trendurile de piaţă inclusiv analiza competitorilor şi identifică tendinţele viitoare de dezvoltare pe aria sa de responsabilitate;
-
Defineşte - împreună cu Șeful Direct, Directorul de Divizie si partenerii ERO - conceptul de produs; realizează studiului de fezabilitate preliminar, planul de afaceri şi susţine pentru aprobare pilotul; răspunde de implementarea pilotului, de monitorizarea rezultatelor pe parcursul derulării pilotului, de îmbunătăţirea conceptului integrând rezultatele pilotului din perspectiva clienţilor;
-
Defineşte argumentele de vânzare ale produsului, inclusiv viziune, obiective, indicatori de succes/ performanţă;
-
Defineşte strategia de lansare a produsului inclusiv a planului de vânzări;
-
Elaborează, testează și îmbunătățește scripturile de vânzări, în sensul reflectării cât mai exacte a caracteristicilor și beneficiilor de produs;
-
Elaborează materialele suport pentru personalul implicat în procesele de lucru ce țin de linia de produse de care este responsabil, inclusiv studii de caz, role-play, etc;
-
Organizează și susține sesiunile de instruiri, în cadrul carora se asigură de transferul cunoştinţelor despre produs către toate persoanele implicate în procesul de vânzare respectiv către departamentul back office;
-
Transfer de cunoștințe/ know-how către angajații direct productivi privind inițiativele de îmbunătățire continuă, prin training "on-the-job", transfer al celor mai bune practici și instruire punctuală;
-
Documentează preferințele clienților în ceea ce privește caracteristici suplimentare ale produselor și transmite informația către superiorul direct și departamentele relevante;
-
Este responsabil de succesul pe piaţă al produselor, monitorizează rezultatele vânzărilor de produs şi evaluează atingerea indicatorilor de performanţă definiţi;
-
Întocmește împreună cu departamentul financiar analize de profitabilitate a liniei de produse de care este responsabil;
-
Propune şi implementează măsuri de corectare/ îmbunătăţire pentru atingerea ţintelor de vânzări asumate;
-
Răspunde de colectarea şi transmiterea către Șeful Direct, Directorul de Divizie si partenerii ERO a sugestiilor de îmbunătăţire a produsului;
-
Evaluează şi prioritizează, în funcţie de impactul de piaţă, profitabilitatea produselor și solutiilor, dezvoltările de produs din familia - linia de produse de care este responsabil;
-
Colaborează și ține legătura directă cu furnizorii, urmărește respectarea condiţiilor negociate, și monitorizează indicatorii de performanţă stabiliţi pentru livrarea de produse/soluţii;
-
Colaborează cu alte departamente/companii din grupul ERO precum și cu consultanții externi implicați în evaluarea oportunităților, coordonând resursele implicate;
-
În îndeplinirea atribuţiilor specifice planifică şi organizează proiectele încredințate cu obiective clar stabilite, buget, etape şi calendar, fiind responsabil de respectarea acestora;
-
Responsabil de respectarea planurilor de implementare de ansamblu aferente oportunităților selectate alocate.
-
Atitudine pozitivă, prezență agreabilă și calmă;
-
Capacitate de lucru sub stres si respectarea dead-line-urilor;
-
Abilități de management de proiecte; seriozitate și responsabilitate;
-
Capacitate de coordonare, planificare, organizare și prioritizare;
-
Capacitate de implicare în mai multe proiecte în același timp;
-
Orientare spre activitate/ motivare;
-
Bune deprinderi de organizare si planificare;
-
Abilități de negociere și mediere;
-
Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului, un program de lucru extins;
-
Permis de conducere-categoria B.