Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Salut!
Suntem o companie privata cu capital integral romanesc si activam in domeniul distributiei de vinuri din anul 2000.
In anul 2020 am devenit distribuitorul exclusiv in Romania, Moldova si Bulgaria al uneia dintre cele mai apreciate crame din Italia ( cantina sociale). Dorim sa dezvoltam si canalul de distributie Horeca si magazine de specialitate si de aceea ne cautam un coleg nou.
Te intereseaza?
Daca da, iata care sunt cerintele postului:
- experienta de minim 3 ani in domeniul vanzarilor pe canalele Horeca si retail specializat
- cunoasterea utilizarii PC si a pachetului Microsoft Office este obligatorie (Word, Excel, Power Point, Outlook, canale social-media, etc)
- posesor permis de conducere categoria B cu experienta practica de minim 3 ani.
- diploma de absolvire a cursurilor de degustare a vinurilor si asocierea acestora cu mancarea (sommelier)
- cunoasterea limbii engleze (limba italiana constituie avantaj)
si contributia pe care o vom astepta de la tine:
- vei elabora si implementa strategia de vanzari pe canalele de vanzare alocate
- vei reprezenta compania la evenimente de prezentare si targuri de specialitate
- vei asigura serviciul de ofertare/ vanzare / promovare a produselor companiei in fata clientilor, respectand politica de vanzari a firmei,
- vei incheia contracte de vanzare-cumparare atat direct cu clientii de pe canalele alocate, cat si contracte de subdistributie cu distribuitori regionali, vei instrui echipele de vanzari ale clientilor si subdistribuitorilor ( vanzatori, barmani, ospatari, agenti de vanzari) si vei urmari realizarea targhetelor alocate fiecarui client in parte
- vei intocmi bugetul de marketing si publicitate si vei concepe campanii diverse de promovare si reclama pentru impulsionarea vanzarilor
- vei vizita clientii din zona alocata cu periodicitatea stabilita de Directorul Comercial;
- vei identifica nevoile clientilor, vei oferi solutii si consultanta de specialitate, urmata de preluarea comenzilor de la clienti, si vei avea in vedere realizarea targhetului de vanzari;
- vei transmite comenzile Departamentului de Logistica, ulterior vei verifica livrarea acestora si incasarea contravalorii marfurilor;
- vei impulsiona livrarea marfurilor comandate de catre clienti imediat dupa receptia comenzilor;
- vei comunica previziuni de vanzare Departamentului de Achizitii in vederea realizarii planului de aprovizionare cat mai coerent si evitarea situatiilor “fara stoc” sau “supra stoc”;
- vei propune clientilor produsele in conformitate cu planurile si bugetele de marketing ale companiei;
- vei construi relatii profesionale cu toti clientii din cadrul canalelor de vanzare alocate;
- vei intocmi rapoartele corespunzatoare postului respectiv si vei respecta procedurile interne ale companiei;
- alte sarcini specifice postului;
Caracteristici de personalitate, aptitudini si deprinderi necesare
-flexibilitate, rabdare, atentie la detaliu;
-abilitati reale de comunicare si de negociere;
-abilitati reale de planificare, organizare si viteza de reactie;
-rezistenta la stres
- cunostinte aprofundate despre vinuri si asocierea acestora cu mancarurile - calificare de sommelier
Ne dorim un coleg deschis si sincer, comunicativ si responsabil, care sa rezoneze cu valorile companiei.
Ce oferim noi?
- Salariu atractiv, comision, bonuri de masa, bonusuri de performanta, telefon mobil, masina de serviciu, laptop, dar mai ales un mediu de lucru placut, dinamic si favorabil dezvoltarii profesionale.
Daca este ceea ce cauti, te rugam sa aplici.
Te asteptam in echipa noastra!