Te-ai gândit vreodată că viața la birou poate însemna de fapt ore petrecute printre cele mai noi modele de mașini? Sau că oportunitățile de training pot veni din participări la competiții sau saloane auto, atât local, cât și internațional? La Casa Auto credem că putem să facem lucrurile și altfel, și să aducem entuziasmul și pasiunea în programul nostru zilnic. Dacă profilul tău corespunde cerințelor noastre de mai jos, te invităm să aplici și să ne cunoști.
Cerințe:
Abilități de comunicare și leadership;
Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și cu termene limită strânse;
Pasiune pentru domeniul auto şi pentru direcţiile viitoare de dezvoltare;
Atenție deosebită la detalii,
Capacitate dovedită de a gestiona simultan mai multe priorități concurente;
Posesor permis de conducere – categoria B;
Gandire strategica, atitudine pozitiva si proactiva
Aptitudini de negociator, bun comunicator;
Simtul umorului, orientare catre clienti, gandire pozitiva si entuziasm;
Experienta in zona de marketing, vanzari online, digital;
Specializări/ Experiență:
experiență în management: 2+ ani
experiență în servicii clienți: 3+ ani
experiență în vanzari: 10+ ani
Rol și responsabilități:
Promovarea şi vânzarea portofoliului de produse, fiind răspunzător de realizarea planului de vânzări;
Negocierea contractelor și corecta executare a acestora având în vedere acordurile încheiate cu clienții din portofoliul existent și nu numai;
Analiza datelor de piață, precum și implementarea celor mai adecvate acțiuni de promovare pentru atingerea obiectivelor stabilite;
Creşterea portofoliului de clienţi, urmărirea şi fidelizarea clienţilor existenţi, dezvoltarea unor relaţii pozitive și durabile;
Prioritizarea proiectelor și capacitatea de a gestiona un volum de muncă variat.
Managementul echipei de vanzare