Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati

  • Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti, prezita si promoveaza produsele companiei.
  • Elaboreaza strategia de vanzari in concordanta cu trendul pietei, tintele de vanzari si cota de piata stabilite ca obiectiv, intocmeste tintele anuale si lunare de vanzare pentru toate categoriile de produse.
  • Dezvolta, motiveaza si coordoneaza echipa de vanzari in corelatie cu obiectivele stabilite impreuna cu superiorul ierarhic si pentru realizarea acestora.
  • Planifica, organizeaza si coordoneaza activitatea de vanzare a produselor din portofoliul companiei
  • Realizeaza planul de vanzari si raporteaza periodic informatii cu privire la indicatorii de performanta monitorizati.
  • Cauta noi oportunitati de crestere a vanzarilor si de dezvoltare a portofoliului de produse, propune si implementeaza actiunile de marketing aprobate, in scopul promovarii si cresterii vanzarilor de produse.
  • Coordoneaza direct activitatile de trade marketing in scopul promovarii si cresterii vanzarilor.
  • Gestioneaza relatia cu clientii pe intreg parcusul procesului de vanzare (intocmire oferta, negociere, contractare, livrare, incasare a contravalorii marfurilor si serviciilor livrate/ prestate.
  • Monitorizeaza in permanenta dinamica pietei la nivel national si regional pe categoriile de produse ale companiei si raporteaza periodic informatii referitoare la aceasta
  • Intretine in permanenta baza de date referitoare la clienti, competitori, cote de piata, etc. si intocmeste periodic rapoarte despre status si trend.

 

Cerinţele postului

Studii: superioare;

  • Alte cursuri de pregătire şi atestare: Tehnici de vânzare; Tehnici de negociere; Management – prezinta un avantaj

Experienţă în domeniu: Vânzări – minim 5 ani

Experienţă pe un post similar – minim 3 ani

Experienta in piata produselor lactate – minim 3 ani

 

Aptitudini specifice:

  • Atenţie la detalii
  • Viteza de reacţie

Abilităţi:

  • Spirit de ordine şi disciplină
  • Capacitate de comunicare
  • Abilitaţi de negociere
  • Capacitate de lucru în echipă
  • Gândire analitică
  • Rezistenta la stres şi efort

Competenţe specifice:

  • Capacitate de planificare, organizare şi control a activităţii
  • Capacitate de coordonare şi motivare a angajaţilor din subordine
  • Capacitatea de a lua decizii
  • Capacitate de negociere
  • Capacitatea de a analiza, propune şi implementa soluţii pentru îmbunătăţirea indicatorilor de performanţă
  • Capacitate de utilizare eficientă a resurselor
  • Capacitate de a culege, structura şi analiza informaţii
  • Capacitate de monitorizare şi implementare a acţiunilor de marketing.

 Oferim:

  • Contract pe perioadă nedeterminată intr-o companie in plina dezvoltare
  • Salariu atractiv;
  • Bonusuri corelate cu indicatorii de performanta;
  • Mediu de lucru profesionist.

Dacă sunteti interest/a, aşteptăm CV-ul dumneavoastra pe adresa de mail : sau depus personal la sediul Cooperativei din sat Sascut, com. Sascut, str Agrolact,, jud. Bacau.

Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfăşurarea procesului de recrutare.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la COOPERATIVA AGRICOLĂ AGROLACT MOLDOVA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la COOPERATIVA AGRICOLĂ AGROLACT MOLDOVA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are COOPERATIVA AGRICOLĂ AGROLACT MOLDOVA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?