Manipulant marfa, IKEA Pallady

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Abilități specifice postului:

  • Bune abilități de comunicare și relaționare.
  • Entuziasm față de munca ta și față de lucrul în echipă.
  • Capabil de a prioritiza și organiza munca, pentru a utiliza timpul eficient.
  • Bună disciplină personală, o abordare flexibilă față de muncă și față de schimbări.
  • Capabilitatea de a lucra în primele ore ale zilei și în week-end.
  • Capacitatea de a prelua inițiativa.
  • Cunoștințe utilizare PC - nivel mediu.
  • Atenție la detalii.
  • Rezistență la efort fizic, capacitatea de a manipula individual colete de minimum 25 kg.


Sarcini și responsabilități cheie specifice postului de muncă:

  • Colectează cu grijă produsele conform comenzilor on line, astfel încât să reducă riscul deteriorării și se asigură că toate articolele care se află pe comandă și au stoc, sunt colectate.
  • Ambalează și pregătește comenzile pentru livrare, în medie 50 comenzi/zi.
  • Plasează comanda în funcție de tipul acesteia în zona desemnată fiecărei comenzi.
  • Verifică integritatea comenzii și se asigură că toate documentele de transport sunt corect atașate fiecărei comenzi.
  • Analizează, identifică si procedează la ambalarea în mod corect a comenzii, în funcție de tipul și caracteristicile fiecărui articol.
  • Numără cu atenție coletele rezultate în urma împachetării, apoi inițiază și etichetează comanda cu AWB-uri în consecință.
  • Are grijă ca în momentul încărcării să așeze coletele/pachetele fragile deasupra celor grele și nu invers, utilizând spațiul de încărcare corect și eficient.
  • Colaborează, informează și răspunde pozitiv acelor solicitări care țin de atribuțiile și responsabilitățile sale venite din partea altor colegi.
  • Răspunde și este responsabil de păstrarea curățeniei în aria sa de activitate.
  • Respectă regulile și procedurile interne existente.
  • Folosește un limbaj profesional.
  • Ocazional va îndeplini și alte sarcini în cadrul departamentului sau al magazinului, în funcție de necesitățile magazinului și care îi vor fi comunicate de superiorul direct sau de conducerea firmei.
  • Raportează imediat orice incident ce vizează probleme de sănătate sau securitate către management.
  • Are o atitudine profesională pe durata orelor de lucru (orientarea către client, ținuta impecabilă, profesionalism, etc.).
  • Respectă toate indicațiile legate de domeniul său de activitate primite din partea superiorului direct, precum și cele primite din partea conducerii societății.
  • Informează superiorul direct de toate aspectele intervenite în domeniul său de activitate.
  • Stabilește bune relații cu întreg personalul societății.


În cadrul echipei noastre, suntem mândri să vedem cum toți cei din jur se dezvoltă, așa că încurajăm oamenii să experimenteze, să testeze, să încerce - chiar dacă uneori dăm greș. Dar, cât timp învață pe parcurs. Știm că totul se schimbă mai rapid astăzi și că uneori trebuie să ne îndreptăm spre necunoscut. Așa că mergem în direcția aceea și explorăm noile posibilități și modalități de a face lucrurile, astfel încât atât angajații noștri, cât și afacerea noastră să prospere.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la IKEA Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la IKEA Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are IKEA Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?