Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Organizarea administrativa a departamentului de marketing:
- Organizare evenimente, intalniri, traduceri pentru Romania & CEE
- Prezentari, update-uri pentru documente si rapoarte (Excel, PowerPoint, Nielsen)
- Managementul facturilor din departamentul de Marketing
- Sarcini administrative: comanda si distributie mostre productie, curierat (comanda), tiparit / multiplicat documente
Suport:
- Brand Manageri pentru activitati specifice ATL & BTL (lansari, kit de listare, modificari de portofoliu)
- Urmarirea implementarii planului de comunicare pe paginile de social media ale companiei
- Coordonarea solicitarilor primite de la telefonul consumatorilor (receptionarea si transmiterea catre persoanele responsabile din companie a cererilor, intrebarilor si reclamatiilor)
- Administrarea si actualizarea la timp a paginii web a companiei
Cerinte:
Studii superioare
Minim 1 an experienta pe o pozitie similara, preferabil in sectorul FMCG
Abilitatea de a lucra cu cifre, gandire analitica
Foarte bune abilitati de comunicare si relationare
Capacitatea de a lucra sub presiune si cu termene stricte
Cunostinte minime de project management
Cunostinte operare calculator ( EXCEL, Word, Power Point – nivel avansat )
Limba engleza – nivel avansat