Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Asistență la toate pregătirile pentru evenimente online sau la fața locului: invitație, CV-uri pentru vorbitori, prezentări și dosare pentru participanți;
- Suport cu detaliile logistice pentru evenimente: amenajarea sălii de conferințe, echipamente, catering, materiale promoționale etc.
- Urmărirea listei de participanți și efectuarea tuturor modificărilor necesare, conform informațiilor primite;
- Colectarea și analizarea datelor după eveniment;
- Efectuează cercetări de piață și identifică noi tendințe;
- Actualizări regulate ale resursei EY (Discover, EY Global, actualizări de știri fiscale etc.)
- Asistență în compunerea conținutului online pentru site-ul companiei și conturile de social media;
- Asistență la producerea de materiale și literatură de marketing, cum ar fi broșuri, fluturași, conținut web;
Cerințe:
- Bune cunoștințe de marketing digital, Marketo, platforme de social media;
- Limba engleza – avansat;
- PR, Copywriting și bradding – cunoștințe bune
- Experienta in organizarea de evenimente – constituie un plus