Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
RESPONSABILITATI:
- este responsabil de asigurarea implementarii politicilor de marketing prin promovarea brandului sau a brandurilor firmei;
- Analiza concurentei;
- Analiza categoriei si propunerea de directii pentru cresterea vanzarilor si cifrei de afaceri a brandurilor de care este responsabil;
- Propune catre Managerul de Marketing programe de marketing pentru marcile/ grupele de produse pe care le coordoneaza.
- Asigura implementarea planului de marketing stabilit la nivelul firmei.
- Coordoneaza toate activitatile de promovare a brandurilor desemnate.
- Analizeaza, evalueaza si interpreteaza informatiile obtinute in urma studiilor de piata.
- Identifica oportunitati de creare de noi branduri si / sau imbunatatire a celor existente.
- Evalueaza rapoartele de piata si propune Managerului de Marketing actiuni de marketing.
- Organizeaza, urmareste si evalueaza campaniile de promovare a noilor branduri.
- Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei în limitele respectarii temeiului legal.
CERINTE:
- Studii superioare;
- Experienta in FMCG (food, beverages)– minim 3 ani;
- Cunostinte in domeniul managementului organizational;
- Persoana organizata, experimentata in munca cu termene limita;
- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
- Cunostinte de limba engleza nivel mediu;
- Cunostinte de operare PC - Excel avansat.