Ne dorim ca in calitate de manager de marketing sa gestionati campaniile de la un capăt la altul, cu o abordare bazată pe date, adaptare la tendintele pietei in continua schimbare și obiectivele companiei.
Experienta in coordonarea unei echipe de marketing;
Gestionarea bugetelor de marketing in mod eficient;
Cunostinte solide in zona de MEDIA MARKET (trends, evolution, marketing channels roles in commercial communication);
Abilitati solide de dezvoltare si gestionare a proiectelor din cadrul departamentului de marketing...
ne vor ajuta sa formam o echipa eficienta si sa atingem obiectivele propuse.
Principalele responsabilitati :
Gestionarea bugetului de marketing si asigurarea rentabilitatea investitiilor;
Mentinerea legaturii cu furnizorii de servicii si negocierea contractelor de colaborare;
Coordonarea si dezvoltarea activitatii personalului din departamentul de marketing si raportarea privind performanta acestora;
Cercetarea și analiza tendințelor pieței și a concurenților;
Planificarea, implementarea si optimizarea campaniilor de marketing;
Administrarea website-urilor companiei, mentenanta si upload produse noi, experienta fotografie de produs;
Pentru realizarea cu succes a sarcinilor de lucru stabilite se impun cunostinte solide in Digital Marketing (Google, Facebook, Youtube, Linkedin, Adobe Photoshop, HTML+CSS pentru realizare newsletter in platforma mailchimp), E-commerce (cunoasterea platformelor wordpress-woocommerce, prestashop, Cunostinte HTML + CSS + Javascript, PHP, Adobe Photoshop, SEO) si cunostinte grafica web si dtp .