Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilități:
- Construierea unui plan de marketing și de comunicare (strategie pe un an de zile);
- PR companie;
- Să monitorizeze și să gestioneze prezența companiei în toate canalele de comunicare strategice (forumuri, site-uri de specialitate, bloguri, etc);
- creare de continut pentru site-ul companiei, blog, materiale (user-manual etc)
- se asigura ca prezenta brandului in online se face prin toate mijloacele posibile (bannere, articole, comunicate, campanii, concursuri, targuri, evenimente etc)
- Să participe proactiv la strategii de social media;
- Să alcătuiască rapoarte ale campaniilor derulate (inclusiv a prezenței online) a companiei în social media și presă;
- Campanie de lansare produse noi.
- Campanii promoționale;
- Realizarea newsletter-ului companiei;
- Interactionarea si mentinerea legaturii cu echipa de vanzari, colaboratori etc.
- Mentine relația cu fiecare colaborator și identifică noi potențiali parteneri.
Cerințe:
- Abilitatea de a comunica eficient atât în scris cât și verbal;
- Abilitatea de a construi și întreține relații;
- Prezența activă pe rețelele de socializare obligatorie și cunoștințe foarte bune a platformelor sociale existente;
- Jucător(oare) de echipă, cu simț al umorului și aptitudini organizatorice;
- Se consideră avatanaj experiența pe un post similar și/sau o facultate cu profil în comunicare;
- Pasiunea pentru domeniul tehnologiei constituie un avantaj.
- Abilitatea de a comunica eficient atât în scris cât și verbal în limba engleza
- Cunoștințe marketing strategic - B2B și B2C
Ofertă (bonusuri, beneficii):
• Perspectiva unei cariere în cadrul unei firme în plină dezvoltare;
• Sistem de salarizare atractiv;
• Posibilitatea de prime/bonusuri, in functie de performanta
• Dezvoltare profesională în cadrul unei echipe tinere;
• Condiții de muncă la standard european.