Marketing Specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

MEDIUL DE BUSINESS:


Scopul echipei de Content Management este acela de a fi centrul de excelență pentru lansarea de produse a companiei, gestionând conținutul dedicat publicării în sistemele de marketing și non-marketing. Gestionarea conținutului reprezinta un set de procese care vor transforma conținutul și îl vor pregăti pentru publicare. Fiecare proces este susținut de o aplicație internă specifică pentru care compania va oferi o pregătire inițială.

 

Obiectivul echipei este și de a contribui la rezolvarea tuturor problemelor abordate de la canalele de afaceri (utilizatorii finali care doresc să corecteze sau să schimbe conținutul publicat sau membrii echipei de operațiuni interne care sunt afectați de defectele apărute din exploatarea lor operațională influență).

 

RESPONSABILITĂȚILE PRINCIPALE:

 

  • Specialistul de marketing se bazează pe planificarea pregătită de către Specialistul de Conţinut (CS)
  • Execută activităţi de management de conţinut de marketing pentru produsele HPE, respectând planificarea existentă.
  • Colaborează îndeaproape cu CS-ul pentru a asigura planificarea generală şi executarea sarcinilor.
  • Raportează către CS în caz de probleme.
  • Execută sarcini definite de calitate a conţinutului de marketing.
  • Controlează coerenţa între normele de control stabilite şi NPI.
  • Urmăreste planificarea pregatită de Specialistul de Conţinut.
  • Execută procesele validate de către Specialistul de Conţinut şi aprobate de către Managerul de Operaţiuni.
  • Colaborează la achiziţia de conţinut, validarea datelor, precum şi la traducerea & localizarea lor.
  • Raportează imediat Specialistului de Conţinut toate problemele apărute, dar mai ales:
  • Problemele de calitate (conţinut ciudat sau incorect).
  • Lipsa de reacţie a părţilor interesate (colaboratorii din mediul de afaceri, managerii de produs, managerii de lansari).
  • Întârzierea de orice fel (Cerere de traducere, validarea conţinutului de marketing).
  • Absenţa planului.
  • Raportează Specialistului de Conţinut noile nevoi apărute (noi funcţionalităţi, nevoile de dezvoltare).
  • Utilizează rapoartele din sisteme (PRISM, PDB, EPES) pentru a verifica calitatea conţinutului.
  • Creează fișierul de lansări pentru echipa de IT.
  • Rezolvă tichete pentru lansări deschise în sistemul CenterPoint (Jira).
  • Participă activ în ședințele cu echipa de IT și echipa operațională pentru statusul fiecărei lansări și rezolvarea problemelor apărute.
  • Management de activități și rapoarte ad-hoc pentru fiecare lansare.

 

Rezolvarea tichetelor/cererilor venite de la utilizatori:

  • Managementul rezolvării tichetelor în timpul agreat
  • Confirmarea primirii cererii sau tichetului către utilizator
  • Determinarea priorității tichetului
  • Comunicarea către utilizator a planului de rezolvare
  • Identificarea cauzei problemei
  • Rezolvarea tichetelor sau redirecționarea lor către o altă echipa corespunzătoare
  • Verificarea progresului rezolvării tichetelor redirecționate altor echipe/membri ai echipei
  • Comunicarea rezolvării către utilizator
  • Testarea soluției implementate

 

Documentarea proceselor și a training-urilor:

  • Actualizarea documentațiilor prin adăugarea de pași și activități noi
  • Documentarea proceselor noi de suport
  • Oferirea de training pentru utilizatori sau noi colegi

Proiectele:

  • Implementarea de sisteme noi – testare și suport
  • Participare în proiecte de îmbunătățire: proprii sau pentru care oferă suport

Criterii de performanță:

  • Calitatea muncii:
  • Toate cerințele să fie tratate și/sau re-direcționate la timp
  • Toate problemele să fie adresate și incluse în procesul de management al problemelor din cadrul echipei/departamentului
  • Utilizarea corectă a procesului de management al escalării
  • Respectarea programului (în funcție de programul și regiunea stabilite)

o    Utilizarea și urmărirea pașilor din proces

o    Modul de reacție conform așteptărilor și obiectivelor definite de șeful de birou

o    Raportarea proactivă către șeful de birou a nevoilor nou apărute și/sau problemelor pentru planificarea eficientă a rezolvărilor

Relații:

  • Contact zilnic cu diferiți clienți  interni de business
  • Contact zilnic cu administratorul de baze de date din altă regiune
  • Training ocazional direct către colegi sau agenții

 

Lucrează împreună cu Managerul la:

  • Monitorizarea măsurării productivității
  • Evaluarea activității în raport cu activitatea din celelalte organizații
  • Definirea target-urilor de îmbunătățire a productivității și găsirea soluțiilor pt atingerea/ depășirea acestora
  • Utilizarea creativității pentru a găsi mai multe metode eficiente de a atinge cerințele specifice
  • Să analizeze activitățile care nu aduc valoare adăugată sau care aduc foarte puțină valoare adăugată

      în vederea raportării/ eliminării sau îmbunătățirii acestora

  • Gestiunea resurselor: se asigură că resursele disponibile sunt utilizate eficient
  • Se asigură de faptul că contractul (SLA) este aprobat și documentat
  • Colaborează cu leaderul de echipă pentru monitorizarea performanței: gestiunea resurselor, balanța sarcinilor, anticiparea oricărei probleme care ar putea afecta sarcinile

 

ALTE RESPONSABILITĂȚI:

 

Responsabilități privind normele de sănătate și securitate în muncă:

 

  • să îşi însuşească şi să respecte prevederile legislaţiei din domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă şi măsurile de aplicare a acestora;
  • să își desfășoare activitatea, în conformitate cu pregătirea și instruirea sa, precum și cu instrucțiunile

primite din partea angajatorului, astfel încât să nu expună la pericol de accidentare sau îmbolnăvire profesională atât propria persoană, cât și alte persoane în timpul procesului de muncă; să prevină/minimizeze poluarea mediului;

  • să participe la realizarea evaluării riscurilor SSM, și la identificarea aspectelor de mediu
  • să nu procedeze la scoaterea din funcțiune, la modificarea, schimbarea sau înlăturarea arbitrară a dispozitivelor de securitate proprii, în special ale mașinilor, aparaturii, uneltelor, instalațiilor tehnice și clădirilor și să utilizeze corect aceste dispozitive
  • să comunice imediat conducătorului locului de muncă orice situație de muncă despre care au motive întemeiate să o considere un pericol pentru securitatea și sănătatea lucrătorilor, precum și orice       deficiență a sistemelor de prevenire și stingere incendii
  • să aducă la cunoștință conducătorului locului de muncă și/sau angajatorului accidentele suferite de     propria persoană
  • să participe la instruirile SSM (la angajare, la locul de muncă, periodice, la schimbarea locului de muncă  sau la transfer; la introducerea unui nou echipament de muncă sau a unor modificări ale echipamentului existent) și să-și efectueze examinările medicale de medicina muncii la angajare precum și periodice
  • să coopereze cu angajatorul și/sau cu specialistul SSM, atât timp cât este necesar, pentru a face posibilă realizarea oricăror măsuri sau cerințe dispuse de către inspectorii de muncă și inspectorii sanitari, pentru protecția sănătății și securității lucrătorilor
  • să coopereze, atât timp cât este necesar, cu angajatorul și/sau cu specialistul SSM, pentru a permite angajatorului să se asigure că mediul de muncă și condițiile de lucru sunt sigure și fără riscuri pentru securitate și sănătate, în domeniul său de activitate
  • să își însușească și să respecte prevederile legislației din domeniul securității și sănătății în muncă,    precum și prevederile standardelor Hewlett Packard Enterprise
  • să dea relațiile solicitate de către inspectorii de muncă și inspectorii sanitari
  • să se supună dispozițiilor de apărare împotriva incendiilor emise de conducerea societății            

 

CERINȚELE POSTULUI:

  (Cunoștințe, abilități, experiență)

 

  • Licențiat sau cu studiile în curs
  • 3-5 ani experiență relevantă în domeniu
  • Fluent în engleză (scris și vorbit) și abilități de comunicare excelente
  • Cunoștințe Microsoft Office (Excel, Word, Outlook)
  • Cunoștințe despre tehnologia informației și a bazelor de date (SQL), cunoștințe web (html) reprezintă un plus
  • Orientare spre client
  • Abilitatea de a lucra cu  echipe multinaționale și multiculturale
  • Abilități analitice
  • Atenție la detalii
  • Organizat, capabil să rezolve în timp problemele și să prioritizeze activitățile
  • Capabil de a rezolva un volum mare de activități și tichete cu precizie
  • Responsabil, proactiv
  • Abilitate de a rezolva problemele apărute și de a oferi soluții alternative
  • Automotivare, entuziasm și abilitate de a lucra sub presiune
  • Capacitatea de a lucra independent dar și în echipa
  • Flexibilitate la schimbare
  • Dorința de a învață

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Datanet Systems Software pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Datanet Systems Software pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Datanet Systems Software locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?