Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cum iti dai seamaa esti potrivit/a pentru acest rol?
- Ai studii superioare finalizate
- Esti o persoana adaptabila, cu simt de raspundere si pozitiva
- Esti o persoana cu bune abilitati de organizare si planificare
- Cunosti limba engleza, cel putin la nivel mediu, scris/vorbit;
- Ai cunoştinţe temeinice sisteme de operare Windows si MS Office;
- Ai experienta in office management, administratie sau logistica
Responsabilitati
- Vei mentine comunicarea cu furnizorii de materiale publicitare;
- Te veicupa de relatia cu presa-comunicate de presa;
- Vei intretine si dezvolta site-ul companiei;
- Te vei ocupa deEO website;
- Vei verifica in permanenta informatiile despre companie, postate pe alte site-uri;
- Vei intretine si actualiza paginile de socializare ale companiei (ex: Linkedin, Facebook, Twitter, Pinterest, Google +);
- Vei genera, edita,ntretine si actualiza baze de date ale clientilor pentru campanii de marketing;
- Vei analiza oportunitatile spatiului concurential sieionitoriza preturile si produsele competitiei pentru a identifica si propune actiuni de marketing specifice;
- Vei coordonaperatiuni de telemarketing, direct mailing, Google ads, etc.;
- Vei raspunde de realizareasi transmitereanewsletter-elorcompaniei;
- Vei informalientii cu privire la noutatile aparute in cadrul firmei sau la activitatile desfasurate de firma pentru beneficiarii acestora, prin diverse mijloace (e-mail, newsletter, presa, direct mailing, flyere, etc);
- Vei asigura in permanenta necesarul de materiale publicitare in firma (de la creatie pana la producere).
- Vei intocmitudii de piata,ei stabiliradul de satisfactie al clientului sieiropune actiuni specifice pentru cresterea acestuia;
- Vei intocmiiverse prezentari ale companiei si ale produselor companiei in limba romana si engleza;
- Vei contribui la realizarea scenariilor pentru prezentarile video ale aplicatiilor si ale companiei;
- Vei contribui la realizarea sesiunilor video si foto la locatiile clientilor;
- Te veicupa de sesiuni foto si video pentru echipamentele hardware;
- Vei contribui la organizarea prezentarilor online a aplicatiilor;
- Vei monitoriza campaniile de marketing online;
- Vei fimplicat activ in schimbarea si dezvoltarea companiei, fara sa ieinsa decizii de unul singur;
- Vei propune si intocmilaborarea strategiilor de imagine si promovare a companiei;
- Vei propune si intocmilanul de marketing;
- Vei propune si intocmiugetul de marketing;
- Va trebuia cunoasti,anterpretezii sa puin aplicare strategia de marketing;
- Vei organiza evenimentele la care participa compania;
- Vei prezenta solutiilexpressoft la evenimentele nationale si internationale;
- Vei organiza siparticipa la sesiunile de prezentare cu distribuitorii;
Ce iti oferim?
• Perspectiva unei cariere de succes intr-o companie care pune mare pret pe crearea unui mediu de lucru atractiv si motivant, care iti ofera posibitatea de a creste din punct de vedere profesional;
• Instruire si invatare continua intr-o echipa dinamica si motivata;
• Asigurare privata de sanatate, doarece suntem preocupati de sanatatea echipei;
• Mediu de lucru modern, placut si dinamic;
• Pachet de remunerație competitiv, corelat cu experienta.
Descrierea Companiei
Expressoft reprezinta cel mai prestigios brand romanesc ce ofera de peste 20 de ani servicii si solutii informatice (software si hardware) pentru restaurante, hoteluri, magazine, cafenele, baruri, puburi, cofetarii, firme de catering, retail, patiserii, saloane de infrumusetare, sali de fitness. Va punem la dispozitie solutii care va ajuta sa cresteti vanzarile si profitul prin atragerea mai multor clienti. Am pornit cu o echipa mica de profesionisti in 1991 si ne-am dezvoltat astfel incat, in prezent ne ridicam la asteptarile a pesteclienti. In fiecare secunda, mai mult de 250 de utilizatori acceseaza solutiile noastre software. Viziunea noastra, profesionalismul, tehnologia pe care o folosim si pasiunea pe care o punem in lucrurile pe care le facem ne-au adus pe primul loc in Romania pe piata solutiilor IT pentru HoReCa.