Responsabilitati esentiale:
Responsabilitățile cheie ale planificatorului principal de materiale pot include următoarele, precum și alte elemente necesare pentru îndeplinirea rolului,
- Lucrează cu vânzările și operațiunile din regiune pentru a crea prognoza regională (12-18 luni) și prognozele globale
- Lucrează cu echipa de vânzări și operațiuni pentru a converti planurile de cerere în comenzi fizice. Înțelege tendințele de afaceri, oportunitățile și modul în care acestea influențează prognoza cererii.
- Ajută la execuție și asigură coerența procesului S&OP
- Analizează cererea primită: identifică excepțiile comenzilor, nealinierea cu strategia de raționalizare a produsului și oportunitățile de a utiliza inventarul existent
- Planifică și programează termenele comenzilor pentru a fi în concordanță cu cerințele clienților, minimizând în același timp costurile de stoc și de transport
- Lucrează cu linia de produse/vânzări/livrare de servicii pentru a prioritiza datele de livrare după cum este necesar (exping out, pull ins)
- Efectuează diverse analize de management al materialelor, cum ar fi consumul de materiale statistice și prognozele, inventarul vechi, PO vechi, analiza materialelor în tranzit, stocul de siguranță etc.
- Implementează strategii de stocare a stocurilor
- Monitorizați nivelurile stocurilor de siguranță, inventarul global și vechi și lucrează cu regiunile și fabricile de producție pentru a aborda în mod corespunzător
- Lucrează cu organizația AMO pentru a se asigura că sunt capturate cererile de piese de schimb și active
- Lucrează pentru a se asigura că noi active, active reparate și piese de schimb sunt capturate cu procesul de planificare a vânzărilor și operațiunilor
- Ajută la managementul ciclului de viață al produselor pentru produse noi și învechite pentru a se asigura că acestea sunt încorporate în procesul S&OP
- Ajută la conducerea liniilor de produse de la fabricarea la stoc (MTS), la comandă (MTO), la configurarea la comandă (CTO) și la comandă (ETO) sunt implementate în procesul S&OP
Calificări/cerințe:
- Licență în managementul lanțului de aprovizionare sau domeniu conex sau experiență echivalentă (5+ ani de experiență)
- Experiență în gestionarea comenzilor, optimizarea și managementul stocurilor, utilizarea și managementul activelor
- Cunoștințe intermediare ale funcționalității SAP și MRP
- Abilitatea de a lucra cu și de a influența părțile interesate
- Gândire strategică cu execuție tactică cu sentiment de urgență
Caracteristici dorite: Nu sunt necesare, dar elemente suplimentare preferate
- Certificari; Certificare APICS
Despre noi:
Cu operațiuni în peste 120 de țări, oferim soluții mai bune pentru clienții noștri și oportunități mai bogate pentru oamenii noștri. În calitate de partener principal al industriei energetice, ne-am angajat să obținem emisii nete de carbon zero până în 2050 și căutăm mereu oamenii potriviți care să ne ajute să ajungem acolo. Oameni care sunt la fel de pasionați ca și noi de a face energie mai sigură, mai curată și mai eficientă.
Alăturaţi-ne:
Căutați o oportunitate de a face o diferență reală într-o companie care prețuiește inovația și progresul? Alăturați-vă nouă și deveniți parte dintr-o echipă de oameni care vă vor provoca și vă vor inspira! Să ne unim și să ducem energia înainte.
Baker Hughes Company este un angajator cu șanse egale. Deciziile de angajare sunt luate indiferent de rasă, culoare, religie, origine națională sau etnică, sex, orientare sexuală, identitate sau expresie de gen, vârstă, dizabilitate, statutul de veteran protejat sau alte caracteristici protejate de lege.
R71717