Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
Candidatul ideal trebuie sa aibe abilitati de comunicare si lucru in echipa, cu capacitati de organizare si planificare, spirit analitic si gasirea celor mai bune solutii in desfasurarea activitatii.
Competențe cheie
- atenție la detalii și precizie
- planificare și organizare
- abilitati de comunicare
- monitorizarea de informații și sarcini
- judecarea și rezolvarea problemelor
- munca în echipă
Cerintele postului:
- permis de conducere
- capacitate de organizare a timpului de lucru
- persoana responsabila si atenta la detalii
- initiativa, spirit de echipa, comunicativitate, spirit organizatoric
- experienta in domeniu reprezinta avantaj
Responsabilitati:
- Stabileste diagnosticul si identifica piesele care necesita inlocuire;
- Realizeaza reparatiile necesare pentru utilajele agricole si mijloacele auto;
- Stabileste necesarul de piese si emite comenzile necesare catre seful direct si mai apoi catre furnizorii de piese;
- Intocmeste documentele necesare pentru evidenta reparatiilor efectuate, atat in regie proprie cat si prin terti;
- efectuează puneri în funcţiune a utilajelor şi instruieşte utilizatorii acestora, cand este cazul.
Descrierea companiei:
- veti lucra pentru o ferma moderna cu domeniu de activitate in agricultura
- veti lucra direct cu Directorul General
- mediu dinamic de lucru
- pachet salarial atractiv