Medior Data Analyst - Iasi

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Căutăm un Analist de date Medior care să ni se alăture în echipa Trade Finance , a CDIO Corporate Business Platform , principal persoană responsabilă pentru un set de procese încredințate.


Propunerea de valoare a rolului:


Cautam un Data Analyst cu minim 3 ani experienta , care se va alatura echipei Trade Finance HUB din biroul Iasi. Echipa este responsabilă pentru proiectarea, implementarea și operațiunile soluțiilor TIC pentru afacerile de finanțare a comerțului din perimetrul TIC Tranzacții și Plăți. Candidatul pe care îl căutăm va conduce analiza de afaceri și de date a produselor bazate pe învățarea automată pe parcursul întregului ciclu de viață al software-ului, atât în ​​timpul proiectelor, cât și al activităților de producție post-go-live.


Vă veți exercita abilitățile analitice și de rezolvare a problemelor, atenția dovedită la detalii, acuratețea și concentrarea pe valoarea afacerii, pentru a furniza serviciile și platformele care ne susțin afacerea și vă încântă clienții. Ar trebui să vă simțiți confortabil să lucrați în proiecte (cascada și agil) atât cu membrii echipei interne, cât și cu consultanți, luptă mereu spre excelență.


Sarcini și responsabilități cheie:


• Serviți ca analist de date și punct focal către echipele de proiect pentru aplicațiile aflate sub perimetrul dumneavoastră pe parcursul întregului ciclu de viață al software-ului;

• Conduceți definirea și implementarea strategiei aplicației de învățare automată (ex. instruire, testare, acuratețe și analiza erorilor);

• Colaborează cu echipele interne și furnizorii veșnici în timpul proiectelor și activităților de desfășurare;

• Comunicați și colaborați eficient cu părțile interesate de afaceri, membrii echipei și consultanții externi.


Calificări și competențe:

Necesar:

• Experienta de minim 3 ani ca analist de date

• Licenta in informatica/ingineria software/matematica/fizica sau echivalent

• Curiozitate și pasiune pentru tehnologiile bancare și soluțiile software, cu accent special pe aplicațiile bazate pe machine learning

• Abilități și instrumente IT

o Analiza aplicațiilor funcționale și de afaceri

o Analiza datelor cu Excel, Palantir sau echivalent

o Analiza modelului de învățare automată: instruire, testare, acuratețe și analiză a erorilor

o limbaj de interogare SQL


• Fluență în limba engleză (vorbit și scris)

• Abilități analitice bine stabilite și gândire logică

• Abilitatea de a lucra cu mai multe echipe și în termene strânse

• Capacitatea de a prezenta soluții de afaceri părților interesate cu medii diferite

• Spirit de echipă solid, disponibilitate de a oferi suport și expertiză acolo unde este nevoie


De dorit:

Candidații cu una sau mai multe dintre următoarele abilități vor fi luați în considerare pozitiv:

• Expunerea la aplicații bazate pe OCR și clasificare text

• Expunerea la conceptele de bază ale finanțării bancare și comerciale


Personalitate și abilități soft:

• Personalitate deschisă, structurată și orientată spre rezultate;

• Dorință puternică de a inova și de a învăța noi tehnologii și tehnici;

• Respectă mediul multicultural;

• Sunt obligatorii abilități pragmatice, puternice de rezolvare a problemelor și de analiză;

• Bun negociator concentrat pe soluții win-win;

• Abilitatea de a lucra într-un mediu provocator, „poate face” și atitudine „în plus”;


Oferta noastră pentru tine?

• Program de lucru flexibil;

• Posibilitatea de a lucra la distanta 2 zile/ saptamana;

• Un mediu de lucru profesionist, dar totuși prietenos;

• Acces la platforma noastră de beneficii cu un buget dedicat pe care îl vei putea folosi, pentru a alege cele mai potrivite beneficii pentru tine;

• Servicii de asistență medicală de la unul dintre furnizorii conveniți (3 opțiuni potențiale);

• Vacanțe acordate în funcție de experiența dumneavoastră de lucru (21 până la 25 de zile);

• Cariera într-un grup bancar internațional de frunte, bazată pe diversitatea rădăcinilor sale locale puternice

• Mediu dinamic și provocator, plin de oportunități în creștere

• Îmbunătățiți cunoștințele și abilitățile, punând baze solide pentru o dezvoltare profesională în domeniul IT al industriei financiare


UniCredit se angajează să creeze un mediu divers și este mândru că este un angajator cu șanse egale. Toți solicitanții calificați vor primi luare în considerare pentru angajare, indiferent de rasă, culoare, religie, sex, identitate sau expresie de gen, orientare sexuală, origine națională, genetică, dizabilitate, vârstă.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la UniCredit pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la UniCredit pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are UniCredit locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?