Căutăm o analiză tehnică Medior care să ni se alăture în echipa Cash Management Channels, a CDIO Corporate Business Platform , principală persoană responsabilă pentru un set de procese încredințate. Veți menține/suporta o aplicație globală personalizată de la raft pe parcursul ciclului de viață al aplicației.
Ce vei face în acest rol?
Sarcini și responsabilități cheie
- Realizarea și dezvoltarea ulterioară, precum și suport tehnic și funcțional aplicativ al soluției UC e-Banking Global a Grupului UniCredit bazată pe tehnologii Java și web;
- Integrarea soluției UC e-Banking Global (componente software de licență) în peisajul aplicațiilor UniCredit;
- Consultanță pentru clienți interni cu privire la întrebări tehnice ale soluției UC e-Banking Global;
- Analiza tehnică, conceperea și implementarea cerințelor clienților (Integrare-)suport de testare și construirea și implementarea de noi versiuni pentru fazele de testare;
- Cooperarea cu persoanele de contact tehnice și organizatorice din echipă și departamentul de afaceri, precum și cu producătorul de software.
Ce așteptăm de la tine?
Calificări și competențe:
- Studii cu succes de informatică sau educație comparabilă;
- 3-4 ani experienta in analiza tehnica; În mod ideal, experiență de lucru în sarcinile menționate mai sus;
- Capacitate de proiectare a soluțiilor IT pentru sisteme deschise și tehnici și limbaje aferente (de exemplu, modelarea datelor și proceselor OOA/OOD și UML, JAVA, SQL, Oracle DB, MQ, Unix-OS, Web-Logic sau IBM WebSphere);
- Cunoștințe și prima experiență cu metodele de dezvoltare software (tradiționale și agile/bazate pe SCRUM);
- Independență și inițiativă;
- Gândire și acțiune orientate către client;
- Abilitati de comunicare si orientare in echipa;
- Cunoaștere foarte bună a limbii engleze scrise și vorbite; Engleză – esențială (avansat).
Personalitate și abilități soft:
- Personalitate deschisă la minte, structurată și orientată spre rezultate;
- Dorință să învețe lucruri noi;
- Abordare de rezolvare a problemelor, învățare rapidă;
- Abstracția și înțelegerea proceselor;
- Execuție și disciplină: menține o concentrare clară și asigură acțiunea până la livrare;
- Energic, hotărât, pozitiv, orientat spre obiectiv și consecvent sub presiune și termene limită strânse;
- Abilitatea de a lucra într-un mediu provocator, „poate face” și atitudine „în plus”.
Oferta noastră pentru tine?
- Program de lucru flexibil ;
- Posibilitatea de a lucra la distanta 2 zile/saptamana;
- Un mediu de lucru profesionist, dar totuși prietenos;
- Acces la platforma noastră de beneficii cu un buget dedicat pe care îl vei putea folosi, pentru a alege cele mai potrivite beneficii pentru tine;
- Servicii de asistență medicală de la unul dintre furnizorii conveniți (3 opțiuni potențiale);
- Vacanțe acordate în funcție de experiența dumneavoastră de lucru (21 până la 25 de zile);
- Cariera într-un grup bancar internațional de frunte , construiți pe diversitatea rădăcinilor sale locale puternice;
- Mediu dinamic și provocator, plin de oportunități în creștere;
- Îmbunătățiți cunoștințele și abilitățile, punând baze solide pentru o dezvoltare profesională în domeniul IT al industriei financiare.
Ca o instituție financiară majoră, UniCredit prosperă într-o dimensiune cu adevărat internațională. Ne acoperăm 50 de țări și oferim oportunități de creștere oamenilor care împărtășesc entuziasmul nostru de a ne construi în mod constant rădăcinile noastre locale și identitatea europeană puternică.
UniCredit Services este compania globală de servicii a UniCredit care oferă soluții în domeniile Tehnologiei Informației și Comunicațiilor (TIC), Back Office și Middle Office, Real Estate, Securitate și Global Sourcing. Compania are aproximativ 11.000 de colegi și supraveghează activități în: Austria, Germania, Italia, Polonia, Regatul Unit, Cehia, România, Slovacia, Ungaria, plus 2 sucursale: una situată în New York și una în Singapore.