Inginer senior europarlamentar
Coordonare lucrari santier - echipa proiect - Ingineri instalatii si subcontractori instalatii
- Experiență profesională solicitată, minim 5 ani în coordonarea lucrărilor de instalatii sanitare si HVAC pentru construcții civile (cladiri de birouri, centre comerciale).
- Intelegerea modului în care se interconectează tipurile de instalații și, specificațiile fiecărei etape a proiectului;
- Studii superioare tehnice - Facultatea de Instalatii; Electrotehnica Cunoștințe PC: Autocad, MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Foarte bune abilități de comunicare și coordonare;
Descrierea jobului
- Studiaza în profunzime documentele proiectului (desene tehnice, schițe, specificații), modul în care se interconectează tipurile de instalații și sisteme (HVAC, mecanice, electrice, sanitare), specificațiile fiecărei etape a proiectului;
- Planifica si coordoneaza lucrarile de instalatii sanitare, termoventilatii/hvac si electrice impreuna cu seful de santier;
- Asista echipa de proiect si are ca scop indeplinirea obiectivelor stabilite de catre directorul de proiect/beneficiar;
- Raspunde pentru calitatea si respectarea termenelor tuturor activitatilor pe partea de instalatii;
- Organizeaza si elaboreaza proceduri si sisteme de raportare in conformitate cu solicitarile Directorului de proiect;
- Participa activ in cadrul procesului de proiectare;
- Participa in procesul de licitatie pentru stabilirea contractorilor de instalatii;
Constructie:
- Gestioneaza procesul de constructie aferent lucrarilor de instalatii;
- Introduce obiective intermediare in graficele de executie prevazute in contractele de instalatii;
- Verifica graficele detaliate de constructie si listele de materiale ale contractorului;
- Gestioneaza efectele schimbarii comenzilor;
- Intocmeste rapoarte lunare de constructie;
- Monitorizeaza si controleaza aplicarea si respectarea normelor de protectia mediului, sanatatea si securitatea muncii in cadrul santierului;
- Monitorizeaza si controleaza aplicarea standardelor de calitate in cadrul santierului
- Participa la sedintele de progres;
- Informeaza Project Managerul in cazul unei situatii de urgenta in cadrul proiectului;
- Impreuna cu Seful de santier, verifica integralitatea si valabilitatea tuturor documentelor necesare care atesta calitatea materialelor/lucrarilor de constructii (pasapoarte tehnice, certificate, rezultatele testelor de laborator, etc);
- Impreuna cu Seful de santier verifica corectitudinea si valabilitatea documentatie tehnice as-build si se asigura ca modificarile necesare sunt realizate in conformitate cu lucrarile de constructii.
Recepție:
- Participa la inspectiile efectuate de catre autoritati sau de catre companiile de asigurari, daca este cazul;
- Gestioneaza impreuna cu ceilalti membrii ai echipei procedura de testare, receptie partiala si finala;
- Stabileste impreuna cu Project Managerul strategia de remediere a deficientelor dupa receptie;
- Participa la remedierea defectelor consemnate in procesele-verbale de receptie precum si cele aparute in timpul perioadei de garantie;
- Participa la intocmirea raportului final si la analiza finala a proiectului.
- Facilitează găsirea de soluții, în cazul în care apar probleme/conflicte între subcontractori în timpul proiectului;
- Validează eventuale probleme de proiectare legate de MEP și propune soluții;
- Evaluează propunerile legate de sistemele MEP; Updatează constant toate schimbările legate de MEP pentru toată echipa și se ocupă de bugetarea și justificarea acestor schimbări;
- Asistă la instalarea sistemelor MEP; Coordonează, monitorizează și controlează activitățile legate de MEP ale subcontractorilor;
- Coordonează și gestionează materialele și documentele legate direct de MEP;
- Ține legătura cu echipa de consultanți MEP, inspectori și alte departamente relevante;
- Se asigură că subcontractorii MEP aderă la standardele de calitate în vigoare, precum și la normele de securitate;
- Asistă la testarea și contractarea echipamentului MEP;
- Urmărește executarea corectă a proiectelor, a tehnologiei de execuție și a condițiilor de calitate;
- Planifică, verifică, organizează, controlează activitățile desfășurate în scopul realizării proiectului, împreună cu echipa de proiect;
- Întocmește rapoarte săptămânale de informare, în legătură cu evoluția proiectului;
- Verifică corectitudinea proiectelor tehnice de instalatii.
Beneficii:
Oferim pachet salarial atractiv:
- Tichete masa;
- Abonament medical;
- Prime Paste si Craciun + bonus anual;
- Salariul se va negocia în funcție de pregătirea/experiența candidatului.