Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal


- Bune abilitati de comunicare si putere de convingere;
- Usurinta in initierea si dezvoltarea relatiilor interpersonale;
- Orientarea spre client, dar si spre consumator;
- Foarte buna orientare spre rezultate;
- Spirit de organizare si capacitatea de automotivare;
- Disponibilitate pentru un post cu activitate 100% de teren, dinamica;
- Experienta profesionala - avantaj;
- Minim studii medii (diploma de bacalaureat);
- Permis de conducere categoria B, minim 1 an vechime.

Descrierea jobului


-Asigurarea rafturile de expunere in conditii optime de functionalitate;
-Comunicarea eventualelor probleme aparute în cadrul POS;
-Implementarea planogramelor, în conformitate cu obiectivele comunicate, inclusiv actualizarea etichetelor de preț;
-Verificarea stocului de produse la rafturile de expunere și a rotației optime de produse;
-Respectarea rutelor definite si comunicate;
-Informarea in mod corespunzator a personalul de vanzari din cadrul POS cu privire la campaniile sau activitatile promotionale derulate.

Descrierea companiei

Companie pe care o reprezentam este infiintata in 2015 si activeaza pe segmentul alimentar. Portofoliul de clienti cuprinde firme atat din Modern Trade cat si din piata de Traditional Trade.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la PIRAMIDA BUSINESS MANAGEMENT pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la PIRAMIDA BUSINESS MANAGEMENT pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are PIRAMIDA BUSINESS MANAGEMENT locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?