Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

👀 Despre proiect:

Căutăm să angajăm un dezvoltator de software calificat care să ne ajute cu dezvoltarea proiectelor noastre curente. Ca parte a echipei noastre, veți juca un rol esențial în procesul de inovare și creare a soluțiilor software Société Générale GSC care pot remodela lumea digitală de mâine.

Lucrarea va consta în menținerea tuturor aplicațiilor serviciului internațional (Claims & Contract Management & Reporting Management, în numele filialelor noastre internaționale (Italia & Germania & Polonia & Rusia & România & Luxemburg & Tunisia & Maroc).

💻

  • Înțelegerea specificațiilor funcționale detaliate;
  • Participa la traducerea in specificatii tehnice;
  • Participa la estimarea volumului de munca necesar pentru realizarea testelor de dezvoltare si unitare;
  • Asigurarea livrarilor catre alte echipe (Management de proiect, aprobare si filiale din intreaga lume);
  • Asigura suport IT filialelor dupa livrarile in UAT & PROD;
  • Corectați orice anomalii semnalate de utilizatori;
  • Efectuați teste unitare și de integrare;
  • Anticipați potențialele probleme de performanță;
  • Verificați buna funcționare a testelor funcționale în conformitate cu MOA;
  • Respectați angajamentele de livrare la timp;
  • Asigurarea performanței de execuție a dezvoltării Inițiază sau actualizează documentația necesară pentru a înțelege munca efectuată (Ghid de utilizare, PV de livrare, Documente de arhitectură a aplicației, Foldere de securitate a aplicației etc.);
  • Menține versiunea evoluțiilor actuale și viitoare, precum și a mediilor de lucru actuale;
  • Preia relația cu diversele contacte externe serviciului (GTS, Arhitecți, Securitate) și asigură inițierea și urmărirea end-to-end a solicitărilor cu aceste echipe;
  • Prezintă în instrumentul intern către ASSU raportul său săptămânal de activitate;
  • Însuşirea regulilor de funcţionare ale mediului de dezvoltare;
  • Codificați/configurați și documentați ceea ce este produs;
  • Respecta standardele si procedurile (arhitectura, securitate, calitate, documentatie);
  • Efectuați o activitate de raportare (Daily Scrum) pe produs sau componentă integrată.
  • Lucrul cu Livrare Continuă și metodologii Agile (Scrum / Kanban);
  • Definiți cazurile de testare unitară pentru componenta produsului;
  • Asigura conformitatea cu specificatiile tehnice;
  • Contribuie la suportul de nivel 1, acesta include monitorizarea rezolvării incidentului și depanarea;
  • Raportare efectuată la cererea afacerii (extracție);
  • Supravegherea zilnică a producției.

📕

-Arhitectură bună de aplicație;

-Abilitatea de a analiza proiectarea solutiilor (fisier de specificatii, modelare, etc.), cu o foarte buna minte critica la revizuirea expresiilor cerintelor si specificatiilor functionale;

-Experienta buna in programare (5 ani de dorit);

-Fluent in engleza;

  • Java 8 /OpenJDK 14/J2EE;
  • Hibernare;
  • Struts 2;
  • Apache Maven 3.x;
  • Server de aplicații Tomcat 9/Wildfly;
  • Spring/ Spring REST / Spring MVC / Spring security / WS Security;
  • Certificat SSL;
  • Servicii web (REST/ SOAP/ Swagger);
  • YAML;
  • Standard Oracle & PostgreSQL/SQL;
  • XML/HTML/JSON;
  • QlikView / Qlik sense;
  • Modelare cu designerul Power AMC;
  • IDE Eclipse / IDE IntelliJ;
  • Managementul versiunilor cu SVN/GIT;
  • JavaScript;
  • Bine de a avea: JPA, Spring boot , Spring Batch, Talend, Sonar, Jenkins;

De ce să ni se alăture

SG GSC este o companie certificată Great Place to Work®. Aici veți găsi un loc de muncă și o cultură flexibile, autonomie, oportunități constante de învățare, dinamism și oameni talentați, făcând din această experiență un adevărat accelerator de carieră. Veți descoperi, de asemenea, toată diversitatea afacerilor noastre, într-un sector aflat în continuă evoluție și inovație.

Dacă ai chef să-ți urmezi obiectivele cu ambiție, atunci ai ajuns la locul potrivit.

  • Compensație competitivă și remunerație, inclusiv bonus anual de performanță;
  • Plan preventiv de asistență medicală și asigurări de sănătate și de viață de grup;
  • O gamă largă de beneficii flexibile într-un buget lunar;
  • Beneficii de birou, programe de bunăstare și sănătate mintală;
  • Diverse beneficii sociale și bonusuri pentru evenimente personale sau de familie;
  • Model hibrid de 9 până la 5 zile lucrătoare cu bonus de activare pentru lucru de la domiciliu la integrare;
  • Concediu suplimentar plătit și neplătit, inclusiv concediu sabatic;
  • Oportunități de învățare și creștere bazate pe dezvoltare individuală și planuri de carieră;
  • Acces nelimitat la diverse resurse eLearning.

🌈 Suntem un angajator cu șanse egale și suntem mândri că facem din diversitate un punct forte pentru compania noastră. Société General se angajează să recunoască și să promoveze toate talentele, indiferent de convingerile, vârsta, dizabilitățile, statutul parental, originea etnică, naționalitatea, identitatea sexuală sau de gen, orientarea sexuală, apartenența la o organizație politică, religioasă, sindicală sau minoritară, sau orice altă caracteristică care ar putea fi supusă discriminării.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Societe Generale Global Solution Centre Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Societe Generale Global Solution Centre Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Societe Generale Global Solution Centre Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?